The New Guy (2002)

geregisseerd door Ed Decter
met DJ Qualls, Eliza Dushku en Eddie Griffin

Na een paar jaar high-school, waarin hij niet bepaald populair was, wordt Dizzy geschorst. Uiteindelijk belandt hij zelfs in de gevangenis, waar zijn celgenoot hem wat tips geeft over hoe hij z'n imago kan verbeteren. Hij start opnieuw op een nieuwe school, waar hij dit keer wél cool is. Alles gaat goed tot één van z'n oude pesters hem herkent en de waarheid aan het licht wil brengen.

avatar van CTK
CTK
Mja, vrij flauwe film met hier en daar wat leuke humor.

avatar van J.D
J.D
Paar grappige momentjes, en Eliza Dushku maakt ten minste iets goed, voorderest best een saaie film

avatar van NXter
MrAmsterdam schreef:
Erg leuk... die gozer uit Road trip! hahaha

ik heb om sommige stukje met eddie griffin helemaal dubbel gelegen.

Leuk gedaan, wel een beetje cliche natuurlijk maar wel een aanrader voor de zondag middag.

Idd!
Vond ik ook een geweldige film. Films zoals deze: EuroTrip/American Pie/Roadtrip/The New Guy passen helemaal in m'n straatje. En idd ik zou hem wel op een luie zondagmiddag kijken anders wordt je er alleen maar chagrijnig van i.v.m. de herhaalde grappen enz. Of je kan hem kijken met een paar vrienden =)

Leuk verhaal, had beter gekund.. Toch een 4* i.v.m. Eliza Dushku =)

Kevin13
Eén van de leukste komedies dat ik dit jaar al heb bekeken. Zeer leuke grappen, en vooral fantastische personages. Heb mij een deuk gelachen in die winkel met die uitsmijter

Fantastisch gewoon.

avatar van brielen
Vond deze film heel flauw!2.

avatar van Kr!kke
vond het 1 van de betere komedies die ik de laatste tijd heb gezien
er zaten enkele erg grappige scènes in, en ook de personages (zoals door kevin13 al gezegd) waren stuk voor stuk passend bij deze film

avatar van notorious_kim
Deze film had ik opgenomen voor Eliza Dushku, echt een actrice die ik zeer graag zie spelen. Ook in deze film vond ik haar goed.
De film op zich was zeer middelmatig, hier en daar eens een groeie grap, maar wel een die je van mijlenver zag aankomen. Daarnaast zaten er ook een heel pak zwakke grappen in.
De referenties naar de highlanderfilm waren ook wel super .
Voor de rest is de cast maar middelmatig. Het is een film om eens te bekijken als ontspanning, maar daar blijft het dan ook bij. Geen film die je speciaal moet gaan opzoeken.

avatar van JDSsmetje
Toch wel vermakelijke tienerfilm die je af en toe aan het lachen zet.

Vrij tamme en saaie komedie. Wou hem eigenlijk vooral zien voor Deschanel, maar hier was ze duidelijk nog niet de sterke actrice die ze is geworden. De scènes met Griffin zijn veruit de grappigste, voor de rest nogal slappe hap. Voor liefhebbers van vrouwelijk schoon is de scène met Dushku waarin ze strandoutfits showt wel de moeite, vond ik. Wat een lekker dier.

bild
Tienerfilm nr. hoeveel ? Maar daar gaat het nu niet echt om. Iedereen weet dat het verhaal in grote lijnen op niet veel trekt maar het is een komedie en wie kijkt nu het verhaal bij een komedie? Voor mij is het bij dit soort filmpjes makkelijk. Je lacht ermee, of je lacht er niet mee en ik kon er af en toe wel meelachen...

avatar van misterwhite
Een beetje te flauw, ik had deze eens gezien op een zondagavond en het is mij wat tegengevallen. De grappen waren soms goed maar het was gewoon een onozel verhaal. Het kon veeeeeel beter gemaakt worden.

Verschrikkelijk flauw, zo flauw dat ik eigenlijk toch wel weer om kon lachen.....

Ik zag de humor hier niet echt van in. Af en toe wel leuke momenten, maar grotendeels saai. Heb hem wel afgekeken maar meer dan een 2 kan ik niet geven hiervoor.

Vond het erg leuk film met hier en daar wat lach momenten.

Inderdaad erg flauw en ook erg cliché, maar ondanks dat vond ik hem best nog wel aardig om te zien en heb ik ook regelmatig moeten lachen. Het was ook leuk trouwens om een nog jonge Zooey Deschanel te zien maar het echte vrouwelijke schoon (althans in deze film) was natuurlijk aanwezig met Eliza Dushku. Vooral de scene waar ze strandoutfits showed ziet ze er zeer mooi uit. Wat ook leuk in deze film is dat er veel muzikanten in meespelen waarvan Vanilla Ice en Henry Rollins de meest grappige zijn.

avatar van 606
Leuk voor 1 keer verders niks bijzonders.
Soms lachen maar rest erg cliche.

3 sterren

avatar van tommykonijn
Beetje standaard film. Eigelijk heb ik niet moeten lachen om de film, dat is al meteen een flink minpunt. Maar gelukkig was het wel vermakelijk en heb ik me niet verveeld (dat is toch wel bijzonder, want meestal als ik een komedie niet grappig vindt, verveelt hij best wel snel). Het idee is ook volgens mij nogal snel bedacht. Maar ach.. Zo diep ga ik deze film niet beoordelen. Leuk acteerwerk, vermakelijk verhaaltje en vrij leuke scenes.. Vooruit:

avatar van Wolfenstein
Tja, behoorlijk flauw en standaard. Sommige momenten waren enigszins vermakelijk, maar verder doorsnee werkje. Wel paar leuke cameo's gezien.

movies2323
Goede komedie, maar de film zakte in op het moment dat The New Guy voorspelbaar werd, met de hele scene waarin iedereen juichde voor hem.. Ze hadden het moeten houden bij de komedie, en een wat originelere plot.
2,5**

avatar van JulesTMNT
Typische tienercomedy, vrij flauw en uitgekauwd verhaaltje. Maar goed, er zijn wel enkele aardige momenten en als je je verstand op nul zet is het nog wel kijkbaar. Mager vijfje.

avatar van Shinobi
Redelijk vermakelijke comedy vol met cliché, maar dat deert niet echt.
Leuk om de vele cameo's te zien en uiteraard Dushku.

2,5 Sterren.

Ik heb me er echt heel goed mee vermaakt. Een film met een dun verhaaltje, veel clichés maar grappen die mij aan het lachen hebben weten te krijgen en dat is natuurlijk waar deze film voor bedoeld is.

avatar van the new guy
Niemand heeft deze, als ik, gisteren voor de 234e gezien?

avatar van rep_robert
In het begin is het er even inkomen, want er wordt soms wel heel erg over geacteerd, maar daarna spat de lol eigenlijk wel van het scherm af en zitten er veel leuke verwijzingen in deze film. In de laatste plaats is Dushku altijd fijn om naar te kijken.

avatar van Mescaline
Best kunnen lachen met dit vlotte comedy filmpje! Het verhaal in het algemeen is natuurlijk niet origineel meer maar de uitwerking is hier erg leuk gedaan.
Van mij mag deze comedy wel op de stonerlijst komen, het is er perfect voor
De rol van Eddie Griffin had best nog wel iets groter mogen zijn, zijn crazy eyes zorgde iedere keer weer voor een lach op mijn gezicht.

Aardige film over een jongen die op een nieuwe school begint om een andere reputatie op te bouwen. Een voorspelbare high-school comedie met een leuke opzet en voornamelijk flauwe humor. Zeker vermakelijk binnen het genre en het verhaal wordt langzaam wat beter. Verder helpt de aanwezigheid van de appetijtelijk Eliza Dushku deze film naar een kleine 3.0 sterren.

avatar van Daan258
Gewoon een geinig comedy filmpje.
Vooral het eerste half uur is best vermakelijk en hier en daar best komisch. 2e helft van de film kakt het wel een beetje in maar wist me nog steeds wel te vermaken tot het eind.
Prima vermaak.