Tjuvheder (2015)

1 stem

Zweden

geregisseerd door Peter Grönlund
met Malin Levanon, Lo Kauppi en Kalled Mustonen

Wanneer Minna haar huur niet meer kan betalen bedriegt ze een stel jonge drugsdealers en houdt ze het geld voor zichzelf. Op een dag ontmoet ze Katja, wiens kind door de sociale autoriteiten is meegenomen. Minna en Katja gaan naar een illegale woning net buiten de stad waar ook een groep andere mensen wonen. Maar wanneer de man die ze bedreigd heeft op zoek is naar Minna, leidt dit tot onverwachte gevolgen voor alle bewoners.