Voodoo Academy (2000)

Horror / Fantasy

geregisseerd door David DeCoteau
met Debra Mayer, Riley Smith en Chad Burris

Christopher is een jonge student die zich inschrijft op een vreemde religieuze school die wordt gerund door een weduwvrouw en een dominee. Die houden er hele duistere praktijken op na die een aantal studenten fataal wordt

RjK
Beeld kwaliteit is iets minder, maar verder valt de film wel mee. Maar mannen die hun eigen bestasten, is er echt wel wat over. Het verhaal is wel goed!

Ik vond het eerlijk gezegd geen goede film..
1 ster..

avatar van 606
RjK schreef:
.Maar mannen die hun eigen bestasten, is er echt wel wat over. Het verhaal is wel goed!

dat betasten vond ik te veel van het goeien, verhaal was leuk
acteren ging ook wel, spanning ok

2,5 ster

avatar van leach
Wat een zooi, deze film is gewoon slecht!
Heel de film krijg je een aantal pretty boys die henzelf betasten
in de hoop ter compentatie dat de enige mooie jonkvrouw nog een borst zou laten zien, nope (Rolling Eyes)
het acteerwek was slecht
de effects nog slechter
en het verhaal 1 uit de duizend met een fantastisch einde (NOT)
totaal geen sfeer, horror of bloed gezien.

Cult Video? Cut Video ja
mss als je wat gay bent dat je van deze film kan genieten
Heb het grotendeels gefastforward.

0/10

MFEO
RjK schreef:

tja die 4* en van je eigenlijk 2x 4* (Rjk & Rjk2) verbazen me niets gezien al je andere stemmingen me.

Hoe serieus ben je eigenlijk?

MFEO
Weer aardig wat ontblote jongens (zoals je gewent ben bij deze regiseur) die er mogen wezen maar dat is het enigste positieve aan de film. Het verhaal is flinterdun en hangt aan los zand aan elkaar.

Het lijkt wel of de film gefinancierd is door een baptisten kerk, maar dat zel wel niet met de homo-erotische ondertoon. Het is net of de regisseur meer geïntereseerd was in filmen van geile mannenlijven (de mooie jongens zijn nauwelijks tot niet in staat om te acteren) dan het maken van een verhalende film. Smachtende scènes met zichzelf strelende studenten zijn er in overvloed. Zo ontstaat een bizarre combinatie van christelijke moraal, homoseksuele erotiek en lachwekkende horrorscènes.