• 8.522.682 stemmen

Releasedatum: 14 oktober 1982

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Ziggo On Demand Bekijk via Ziggo

Plot Grease 2

"The Music and Feeling go on Forever."

In de klas van Stephanie, het stoerste meisje van school, komt de nieuwe nerderige jongen Michael, het neefje van Sandy. Gelijk wordt hij verliefd op de stoere Pink Lady Stephanie, maar zij ziet hem niet zitten. En hij beseft dat hij heel wat aan zichzelf moet veranderen om haar hart te winnen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van ThatsTheWay

ThatsTheWay

soom schreef:

Waarom zet je een complete songtekst neer, is toch niet echt nodig?

mag ik toch zelf weten

als ik dat nou leuk vind

avatar van soom

soom

ThatsTheWay schreef:

mag ik toch zelf weten

als ik dat nou leuk vind

Ja natuurlijk, ik vroeg het me alleen maar af, dat is alles.

ThatsTheWay schreef:

ik ook:Y

de nummers die ze zingen zijn ook heel leuk

maar ja zoals veron35 al zij, hij is niet te tippen aan de originele Grease!!

Ik heb die regel waar in Marley18 schreef dat de nummers leuk waren niet voor niets weggelaten want de nummers vind ik niks. Dat nummer cool rider gaat dan dog wel.

Xx_YOU

Deze film kan echt niet tippen tegen deel 1.

Het is zonde om het grease te noemen want het is een schande voor deel 1.

in een woord SLECHT.

*0.5

avatar van ginny

ginny

ik vond het wel een leuke film. De liedjes waren niet zo pakkend en het verhaal kan wel wat sterker. Maar op zich wel een leuk verhaal, en goe dom gezien te hebben.

avatar van Lukaso

Lukaso

fredjas schreef:

EVEN GOED ALS DEEL 1 IK ZOU ZEGGEN MISSCHIEN WEL BETER.

Ja dat vink nou ook.

avatar van Th.H.Kelder

Th.H.Kelder

Grease 2 is beslist niet slecht tenoemen Acteurs waren goed in hun Rol alleen de Tekstaschijver (s) waren niet van klasse Grease 3 is een Kanjer

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Th.H.Kelder schreef:

Huh, Grease 3 !?????!

Fran schreef:

Huh, Grease 3 !?????!

High Scool Musicle. Die is veel erger dan deze.

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1984 stemmen

Ik vind het dan vreemd, én onterecht, dat die High School Musical door iedereen Grease 3 wordt genoemd, omdat het één keer in de tv-gids heeft gestaan. Het staat totaal los van Grease.

Bubblez schreef:

Hij lijkt er toch best wel veel op.

rensiboy

er had geen grease 2 moeten komen, dit is ontzettend goedkoop en slecht geacteerd en maakt grease 1 ten schande

Xx_YOU

een *1 voor de moeite.. waarom een *1 omdat het met vergelijking met grease 1 een groot verschil is .. de acteurs spelen niet goed en het verhaal is ook niet goed!

avatar van Melski

Melski

Sommige muziek is wel leuk maar best wel kinderachtig. Die baby-face kan toch nooit tippen aan John Travolta, en er is ook maar 1 Olivia Newton-John. Leuk geprobeerd, maar helaas erg mislukt.

avatar van timburton

timburton

Verschrikkelijke film. Ik heb veel films gezien, en heus, ik overdrijf niet: Dit is de slechtse film die ik óóit heb gezien! Grease 1 was nog te pruimen, maar dit slaat echt alles. Gelijk hebben ze dat het in de flop 100 staat. Voor deze film hebben ze lijk me precies het zelfde script gebruikt als in deel 1, alleen hebben ze nu de namen verandert! *0,5

Xx_YOU

ik heb het punt toch maar weer verlaagt na een 0.5 na nog een keer kijken viel zoals gewoonlijk in slaap snap niet dat ik hem nog een keer had gekeken

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1984 stemmen

Ik blijf dol op deze film. Ik kan 'm meepraten, zo vaak heb ik 'm gezien in mn jeugd. Soundtrack is leuk

Ik begrijp dat de film niet te vergelijken is met Grease, maar toch heeft 'ie een soort van cultstatus bereikt. En ik doe lekker mee.

avatar van timburton

timburton

Bubblez schreef:

Tsssss... Ga 's echte films kijken

avatar van MrSinister

MrSinister

Ik had gisteren maar weer deze film gezien! Om eerlijk te zijn vind ik deze film wat leuker als de 1e grease. Maar natuurlijk is de 1e ook erg goed.

Het heeft natuurlijk de naam tegen en een orgineel is altijd beter omdat ie orgineel is en de 2e een aftreksel.

Vind de acteurs op zich niet echt slecht als je kijkt naar dat het een musical is. Veel acteer werk is dan minder goed, aangezien het ook de stem moet hebben. Maar michelle Pfeiffer is hier echt goed. Was ook de eerste film van haar die ik zag ( natuurlijk wel een aantal jaartjes later aangezien ik uit 80 kom)

De nummers zijn misschien wel minder dan die van grease, maar ze zijn zeker niet waardeloos. Leuk ook dat er oude gezichten van deel 1 weer terug kwamen. Overigens is deel 3 er (nog) niet. Simpelweg omdat de scripts niet goed waren.

Dus al met al een geslaagde film. Ook al vinden anderen dat niet.

avatar van kimmieyy

kimmieyy

ik heb deze film een jaar geleden gezien

Grease 1 was superleuk.. Maar deze film was echt een flop!

*1,5

avatar van sam007

sam007

kinderachtig , verschrikkelijk ronduit een schande voor deel 1 ,maar typisch voor hollywood uitmelken van succesvolle films

avatar van shawny1

shawny1

Ik ben helemaal gek van Grease maar als ik deze zie heb ik zoiets iets van, als ik deze eerder dan grease had gezien zou ik grease niet eens gaan kijken, het is echt een kastkraker(not) maar de liedjes vallen wel mee

avatar van uberjason

uberjason

Grease 2 heeft meer actie, botte humor en deze keer gaat het om motorrijders. niks mis mee, ik vind dit deel soms nog leuker dan deel 1. wat een nachtmerrie-klas zeg! de liedjes hebben alleen geen jaren 60 sfeer, en dat mist ook een beetje in de outfits van de acteurs.

verder is het verhaal leuk aangepast aan deel 1, en is het leuk dat Frenchy, Miss McGee, en Blanche en nog een aantal anderen weer terug zijn.

net als deel 1 geef ik deze 5 sterren, want hij hoort er gewoon echt bij. in tegenstelling tot Highschool musical. die is ook leuk, maar toch ligt de leeftijdsgrens veel lager in dat deel.

avatar van Princ3sss

Princ3sss

deze grease vind ik (persoonlijk) beter dan grease 1

Deze liedjes vind ik veel leuker en het verhaal ligt me ook beter

Ieder z'n smaak nee?

avatar van Kimskiej

Kimskiej

Het is wel een leuke film, ik vind niet echt dat hij in de flop 100 moet staan...2.0

avatar van olano

olano

Wat een verschil met het originele verhaal. 2,5*

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

zeer slechte film,

en volgens doet die michelle pfeiffer haar naam eer aan ,

ik ben op de helft in slaap gevallen

1.5*** ook weer vanwege de soundtrack

avatar van tommykonijn

tommykonijn

In verglijk met zijn voorganger is dit een groot Flop werkje dat ze gewoon even snel in elkaar hebben gezet Grease 2 mist een John Travolta en zonder hem had ik dit al verwacht : Een dikke big Flopfilm.

avatar van Shawnster

Shawnster

Grease was een 4 waard, deze film is niet echt slecht maar ik vind het ook geen film van; Goh wat een mega leuke film! Ik vind het de helft van grease zeg maar, dus de sterretjes zijn ook door de helft gegaan.... reken maar uit

avatar van Dick2008

Dick2008