• 10.559 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Natuk Baytan

Met onder meer: Kemal Sunal en Kazım Kartal

Gesproken taal: Turks

Plot Sahte Kabadayi

Kemal is een wat domme jongeman die op een beruchte gangster lijkt. Hij maakt de tijd van zijn leven mee wanneer mensen denken dat hij daadwerkelijk de gevreesde gangster is.

logo tmdbimage

avatar van Diesel

Diesel

Die meesterlijke gezichtsuitdrukkingen van Kemal Sunal in deze film zijn voor mij echt onvergetelijk, moet er altijd erg veel om lachen. En dan al die hilarische personages, Kulaksiz Ibo (Ibo de oorloze), Arap Celal (Arabische Celal), in Turkije is 'Arap' een soort een belediging, Turken hebben het niet zo op Arabieren. Verder nog Karateci Bekir (Karateka Bekir), Sisci Coskun (Coskun de steker) en zo zijn er wel nog een paar.

Kortom, een hele amsuante Sunal flick.

***

avatar van Santino Corleone

Santino Corleone

Een echte topper. Ik heb me een deuk gelachen, wat is die Kemal Sunal toch een meesterlijke acteur..

avatar van Bitbyter

Bitbyter

één van de beste, misschien wel de beste Kemal Sunal. Alles klopt aan deze film.