Hababam Sinifi Tatilde (1978)

Alternatieve titels: The Dunce Class on Vacation | Hababam Sınıfı Tatilde

Turkije
Familie / Komedie

geregisseerd door Ertem Egilmez
met Kemal Sunal, Münir Özkul en Şener Şen

Het vierde deel van de reeks. De directeur van de kostschool besluit vier vrouwelijke leerlingen te plaatsen in de klas van Hababam. Wanneer Hababam weer streken uithaalt met de dames, stuurt Kale Mahmut (Münir Özkul) als straf de hele klas samen met de gymleraar op kamp om ze zo te laten leren hoe het echte leven buiten is. Maar zelfs de wilde natuur kan hen niet van hun streken afkrijgen.

Het is een super film ik vind deze 4e deel het grappigste van alle delen

Diesel
Haalt niet het niveau van het origineel maar ook deze Hababam is toch zeker wel de moeite waard. Sunal is funny as hell. ***

kArIzMa_TuRk
dit staat er boven.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
De directeur van de kostschool besluit drie vrouwelijke leerlingen te plaatsen in de klas van Hababam.
Maar er zijn er 4 vrouwelijke leerlingen, niet 3.

Het is wel een vermakelijke film, een meesterwerk Super . Er waren zeer grappige momenten, leuk verhaal, top acteurs en zeker een goede cast
* * * * ½

avatar van ambrosini
Meesterwerk,

wat mij blijft verbazen dat alle nieuwkomers super presteren. Belangrijkste is .. het blijft grappig..