The Goodbye Girl (2004)

Alternatieve titel: Neil Simon's The Goodbye Girl

geregisseerd door Richard Benjamin
met Jeff Daniels, Patricia Heaton en Hallie Kate Eisenberg

Een gescheiden vrouw ontdekt dat haar vriend, een acteur, haar en haar dochter heeft verlaten. Vervolgens claimt een andere acteur het appartement waar ze wonen van haar ex-vriend gehuurd te hebben. Na de nodige discussies besluiten ze samen het appartement te betrekken. Dit brengt de nodige problemen met zich mee, vooral omdat de vrouw een aversie tegen acteurs heeft ontwikkeld.

is deze al uit in nederland?

ja ach, zaten wel grappige stukjes in. Jeff Daniels had wel een aantal gevatte opmerkingen. Dochtertje heeft ook haar momenten...
beetje standaard comedy/drama (

avatar van FullMoon
Wat ik leuk vind aan deze film zijn de leerzame stukken. Voor de rest redelijk voorspelbaar.

avatar van kanjertje
Zeker geen hoogvlieger.
Zaten inderdaad grappige momenten in.
Maar om van een goede komedie te kunnen spreken, viel deze film wat te flauw uit.