• 8.348.946 stemmen

Geregisseerd door: Bob Spiers

Met onder meer: Geri Halliwell en Emma Bunton

Releasedatum: 18 december 1997

Plot Spice World

"You say you want a revolution?"

De Spice Girls leiden een fantastisch maar hectisch bestaan. Ze toeren rond in hun Spice bus, maar als hun beste vriendin zwanger blijkt te zijn, willen ze veel tijd met haar doorbrengen. Dit tot groot ongenoegen van de louche platenbaas The Chief. Om zijn zin door te drijven, zet hij Clifford, de steeds neurotischer wordende manager van de girls, steeds verder onder druk. Het is een week vol knettergekke situaties, vreemde ontmoetingen en vooral veel muziek en veel girl power, die uitmondt in een groots 'live' optreden op de laatste dag.

imageimage

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Ik moest smakelijk lachen om deze toepasselijke recensie: ‎‘Spice World’ review by Steve P • Letterboxd

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Weer een keer met een half oog gekeken - heb niet zoveel problemen hiermee. Ik was 9 toen dit uitkwam dus de jeugdsentimentele waarde is gigantisch natuurlijk, maar los van dat... Vrolijk kleurrijke onzin die zichzelf nergens serieus neemt. Ik begrijp niet helemaal de beruchte reputatie hier van.

Half puntje omhoog naar 3,0*

avatar van badfans69

badfans69

• 2084 berichten

Klassieker: Spice World | Kinepolis Nederland

Kom hangen op het Cinerama Terras deze zomer! Zelfgemaakte burgers en ijskoude biertjes voor de zomerse prijs van 2 Euro. Daarna: SPICE WORLD! - Release: 07/07/2019

avatar van sinterklaas

sinterklaas

De film is op dvd voor 58,60 eurie te koop. Is dat de moeite waard, of kan ik beter gaan Pornhubben voor niks?

avatar van bart007bond

bart007bond