Girls School Screamers (1986)

Horror

geregisseerd door John P. Finnegan
met Sharon Christopher, Mari Butler en Peter Cosimano

Zeven vrouwelijke studenten verblijven een weekendje in een elegant herenhuis. Wat begint met grappen en grollen eindigt in een nachtmerrie...

Dit was echt te erg voor woorden.
Een hoop gegil, rommelig amateuristisch camerawerk en
"acteurs"die zo van de straat lijken te zijn geplukt.
Belachelijke make up effects.
Bestaan er ook F films??
Zou een topper zijn in de eerstvolgende nacht van de wansmaak!!

avatar van Richard_Voorhees
Hahah, toch ziet de poster er echt geweldig uit!

avatar van jeroentjuhhhhh
Verrassend sensatieloos, maar vermakelijk op alle andere vlakken. Een 7-tal studentes moeten een oud herenhuis inventariseren... duffer dan dat kan niet. Gelukkig vullen ze hun tijd met drinken, vriendjes en seances. Wie op zoek is naar onnodig bloot en/of emmers met bloed zal teleurgesteld afdruipen. Wat dat betreft geen typische Troma release, maar Girls School Screamers redt zich uitstekend als 80's spookhuis film.