Mulan II (2004)

Alternatieve titel: Mulan 2

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Darrell Rooney en Lynne Southerland
met de stemmen van Ming-Na Wen, B.D. Wong en Mark Moseley

Mulan en Shang gaan trouwen, maar voordat het zo ver is moeten ze op een geheime missie en bovendien komt er weer een aanval van de Hunnen. Ook in deze film kan Mulan weer rekenen op de steun van Mushu.

avatar van Rianneke_Dan
Ook weer een van de slechtere disney films.
Jammer hoor, dit hadden ze dus beter weer niet kunnen doen.
Verhaal was niet meer origineel, liedjes ook niet.
Oke de humor was soms wel grappig, en het zag er nog wel mooi uit, maar dat was dan ook alles.

avatar van N&J
N&J
Mulan II zojuist gezien, en het valt niet tegen. Hoewel Disney in zijn vervolgen vaak niet erg sterk is, vind ik dat dit in dit geval niet het geval is. Enorm voorspelbaar, maar toch met een glimlach de film afgekeken. Absoluut geen straf om deze film te bekijken.

avatar van mjk87
Bijzonder slecht. Verhaal is zoals veel vervolgen volstrekt overbodig en weet nergens een sprankje betovering te geven. De rest is enorm zielloos ook, in weinig bijzonder tekenwerk (op een enkel plaatje na), voice acting met de vervanger van Murphy die zo mogelijk nog irritanter is en in de meest matige liedjes die geen moment blijven hangen. Het is dat de film niet irriteert verder zoals een Chicken Little wat het weerhoudt van de laagste score. 1,0*.