• 8.603.041 stemmen

Texas across the River (1966)

Western / Komedie | 101 minuten

Genre: Western / Komedie

Geregisseerd door: Michael Gordon

Met onder meer: Dean Martin, Alain Delon en Rosemary Forsyth

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Texas across the River

"A Swinging Fun-Romp that Fractures the Frontier!"

Het huwelijk tussen Phoebe Ann Naylor en de Spaanse edelman Don Andrea de Baldasar wordt onderbroken door de cavalerie over een erezaak. Don Andrea vlucht naar Texas, waar hij Sam Hollis en diens Indiaanse gezel ontmoet die onderweg zijn met wapens naar Moccasin Flats.

imageimageimage

avatar van LadyKnight

LadyKnight

Hoewel het een komische western moet voorstellen vond ik de grappen meer onozel dan plezant. Allesbehalve leuk dus. Alain spreekt engels met haar op en dit komt nogal irritant over.

Er is dan ook geen chemie tussen hem en Dean. Had er veel meer van verwacht.

avatar van mr rumson

mr rumson

Deze western heeft zijn beste tijd wel gehad .

Vroeger zal het misschien best nog wel komisch zijn geweest maar nu is daar nog weinig van over.

Dean Martin is nog wel aardig maar de rest van de acteurs vond ik maar matig acteren .

Ik kan er dan ook niet meer van maken dan 2.5 ster