Lloyd (2001)

Alternatieve titels: Lloyd: The Ugly Kid | The Ugly Kid

Komedie / Drama

geregisseerd door Hector Barron
met Todd Bosley, Brendon Ryan Barrett en Mary Mara

Met zijn dikke bril, sukkelige voorkomen en volkomen oncharmante aandachttrekkerige gedrag is de twaalfjarige Lloyd (Bosley) het pispaaltje op school. Het liefst zou hij romantisch doen - inclusief tongzoenen - met de populaire Tracy (Parker). Maar ook al doet hij aan magie en lijkt hij op Harry Potter, de wereld zal hem niet toelachen. Zelfs zijn arrogante achtjarige broertje, een zelfverklaarde 'chick magnet', streeft hem voorbij.

avatar van otherfool
Ik heb me met momenten echt bescheurd om deze film. Al die suffe acties... Bosley *is* gewoon Lloyd... het oncharmante broertje van Napoleon Dynamite schittert in deze heerlijke film.

3,5*.

avatar van matthijs_013
Deze film is geweldig
Echt te grappig

*4,5

nacht
toen ik deze voor het eerst keek, heb ik me helemaal dood gelachen. zo grappig

avatar van Baggerman
Matig tot soms zelfs irritant acteerwerk, maar toch zeer bekijkenswaardig vanwege de vele terloopse zeer sterke wrange grappen!

Zoals wannneer Lloyd de tuin gaat doen voor een oud vrouwtje:

"Als je klaar bent, dan bel je maar aan en dan geef ik je geld! En als ik niet open doe, dan ben ik dood
!"

Bosley heeft inderdaad wel de perfecte gepenkop voor deze film....

Best grappig en luchtig, maar visueel is het bedroevend, evenals het acteerwerk. Ook jammer dat de film richting het einde vervalt in een clichématige afwikkeling van de plot en de grappen minder scherp en doeltreffend zijn.

avatar van N_SANE
Leuke film, ik heb er wel van genoten. De grappen waren ook leuk, dat ik zo nu en dan toch wel in de lach schoot. Natuurlijk had het beter gekund, maar naar mijn idee was het prima.

avatar van jumpstylemovie
Nog niet gezien, maar zijn Naam en look komen overeen met Lloyd uit Dumb & Dumber. (behalve de bril)

het is matig, ik had meer verwacht

avatar van lars-pixar
Levenloze film.Slechte onbekende acteurs, een beetje een B film.Redelijk verhaal en tempo. 1,0*

avatar van Keane1983
Was pas op de zondag op Ned 3.

Tja een aardige kinder film, met de nodige moralen.
Een amusante B-film inderdaad.
Leuk geacteerd door de jonge kids. Verhaallijn is matig maar leuk.
Gewoon verstand op nul en kijken met die handel....is het ook nog best wel grappig.

avatar van Phantasm
Erg grappige, vrolijke jeugdfilm die lekker wegkijkt.