Athena (1954)

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Richard Thorpe
met Jane Powell, Debbie Reynolds en Edmund Purdom

Een in het nauw gedreven advocaat en een zanger gaan met twee zusjes op stap die bij hun excentrieke grootouders wonen.

Dick2008
Saaie musical. Vic Damone zingt nog wat aardige liedjes en gelukkig zit Reynolds ook nog in de film. Ze zingen samen ook nog wat. Zodat het ook weer niet al te saai wordt. Gek dat Damone zo laat genoemd wordt bij IMDb, op de huidige poster staat hij als vierde genoemd. 2.0