Hangmen (1987)

Actie / Misdaad

geregisseerd door J. Christian Ingvordsen
met Rick Washburn, Dog Thomas en Sandra Bullock

Rob Greene heeft informatie over een geheime eenheid die opereert in opdracht van de CIA. Helaas hebben een aantal onbekende mannen het op hem gemunt, en om in leven te kunnen blijven, zoekt Greene de bescherming van zijn baas Lisa Andrews.

avatar van xangadix
Deze is echt verschrikkelijk. Iedereen acteert slecht en de actiescenes zijn echt te dom voor woorden. Op een gegeven moment vraagt onze hoofdrolheld of een oude vriend van zijn vader hem wil helpen. Als deze mafketel zijn wapen staat te laden, staat de held er wel zo ontzettend dom bij te wiebelen dat ik hardop moest lachen.

avatar van Purmerend
Een van de slechtste films allertijden de hele film slaat echt nergens op. En Sandra Bullock staat op de cover van de dvd, maar komt er jammer genoeg nauwelijks in voor.

avatar van speedy23
Nooit gedacht dat ik een film met één van mijn lievelingsactrices het minimum moet geven. Ik kan er maar drie dingen over zeggen: slecht, slecht en slecht. Bekijk dit onding alsjeblief niet.
Gekocht omdat La Bullock voluit op de hoes staat, maar dit was nu naar mijn gedacht een goeie verkoopstruc.

avatar van the catcher
speedy23 schreef:
Maar ja, Sandra Bullock's eerste film voor één schamele euro...
Ik kan er van mee spreken wat die films van een euro betreft.Heb er een tijdje terug ook zo een lading van meegenomen in de carfour. Deze ook, maar ik heb hem nog niet gezien. En na al deze commentaar twijfel ik eraan dat ik hem ooit nog eens zal zien.

Ik vind Sandra Bullock meestal fantastisch, maar deze film is echt waardeloos. Er zit geen kop en geen staart aan, broddelwerk. Niet meer dan 0,5**

Ik vind deze film echt de ergste film die ik ooit gezien heb! Er zit totaal geen verhaallijn in. Mij leek deze film wel leuk omdat Sandra Bullock er groot voorop stond, maar ze kwam er eigenlijk bijna niet in voor.

1,0* voor het kleine rolletje van Sandra Bullock.

speedy23 schreef:
Maar ja, Sandra Bullock's eerste film voor één schamele euro...

Welkom in de wereld van de reclame-makers... toch is het gelukt, want minimaal 2 mensen hebben hem gekocht. Ik denk dat ik deze maar even oversla.

garlic senior
Vreselijke film, vooral het geluid is knap waardeloos. Nogal slecht debuut van Sandra Bullock. Vechtscenes zien er belachelijk nep uit en de vuurgevechten ook. Gewoonweg verschrikkelijke film!

avatar van Scorpio11
Als beoordeling kan je niet minder dan 0,5 geven maar dit stuk bagger verdient nog minder dan een ¼. punt.
Voor de flop top 100 tip ik deze voor de top 3.

avatar van komerad
Verschiet ervan dat iedereen gelijk dezelfde ervaring had bij deze film.

Pure tijdsverspilling.
Niet om aan te zien.

Van de ontelbare films die ik al gezien heb was dit echt de slechste.
0.5 dan ook enkel omdat 0.0 niet kan.

Zelden gezien!

avatar van Hakunamatafaka
Slechste film ooit

mijn eerste 0,5

avatar van RuudC
Weinig slechtere of lelijkere films gezien dan deze Hangmen .De actie is ongelooflijk matig. Dit was dan eigenlijk een herziening omdat het een dubbeldvd betreft, waar ik eigenlijk al afstand van wil nemen. Lang geleden had ik deze al eens gezien, maar omdat het toen weinig indruk maakte (en mijn smaak heel wat kieskeuriger geworden is), is deze ook heel snel weer verdwenen uit de dvd-speler. Sandra Bullock kan een leuke meid zijn, maar er zijn genoeg andere films met haar die draaglijker zijn.