Sightings: Heartland Ghost (2002)

Horror

geregisseerd door Brian Trenchard-Smith
met Beau Bridges, Miguel Ferrer en Randy Birch

Jeff en Pam investeren al hun spaargeld in een oud landhuis in een klein provinciaal stadje in Kansas. Ze zijn van plan het huis te restaureren en vervolgens door te verkopen. Als ze lastiggevallen worden door geesten, huren ze Derek Mulroy en zijn televisiecrew in. Zij zijn gespecialiseerd in paranormale verschijnselen. Derek is echter een cynische producent, die sceptisch is tegenover alles wat in zijn programma behandeld wordt. Maar in het landhuis van Jeff en Pam blijkt echt iets gaande te zijn...

avatar van *kelly*
zeer mooie film die ik ongetwijfeld nog een keertje wil zien!
Zeer goede acteerprestaties, veel spanning en schrikmomenten maar net niet griezelig genoeg vind ik om een horrorfilm genoemd te worden.

----------------->4,5*