Interzone (1987)

Italië
Sciencefiction / Komedie

geregisseerd door Deran Sarafian
met Bruce Abbott, Beatrice Ring en Teagan Clive

Swan en zijn volgelingen moeten, in een post-nucleaire wereld, de strijd aangaan met mutanten voordat ze naar de enige overgebleven veilige plaats kunnen gaan.

avatar van witboek
Je kan ze vergelijken zoals Mad Max. Domme film en totaal niet om aan te zien

avatar van stephan73
Interzone is niet een standaard post-apocalyptische film. De film kan eerder gezien worden als een zeer komische pulpfilm, met een klein beetje Mad Max erdoorheen gegooid.
De acteurs lijken erg veel lol te hebben, vooral Bruce "Re-Animator" Abbott en de bodybuildster Teagen Clive.
Met enkele bizarre grappen en leuke actiescenes is Interzone zeker een goede film.