• 8.228.474 stemmen

Hey There, It's Yogi Bear (1964)

Familie / Animatie | 89 minuten

Genre: Familie / Animatie

Geregisseerd door: Joseph Barbera en William Hanna

Met onder meer: Daws Butler, Don Messick en Julie Bennett

IMDb beoordeling: 6,6 (968)

Over Hey There, It's Yogi Bear

"HEY THERE! Here's a whole NEW world of wonderful entertainment just for YOU...and YOU...and YOU!"

Een langere versie van de tekenfilms waarin Yogi, BooBoo, en Cindy het opnemen tegen een circusdirecteur en zijn gemene hond, "Mugger."

image

Boo-Boo Bear / Ranger John Smith

Ainmal Traininer

Marice The CircusMaster

Bullwinp Griffin

Yogi Bear (singing stemrol)

avatar van Dick2008

Dick2008

Niet aan mij besteed deze langere Yogi Bear-film(s). Hij begint wel leuk met Booboo en het voorjaar. Waarna Yogi weer op de voedseljacht gaat. Maar na een kwartier had ik eigenlijk alweer gehad. En de liedjes in de film, maken het ook onnodig lang. Al is het verder wel leuk getekend. Heb die tekenfilms ook nooit zo erg leuk gevonden. Maar Yogi en Boo-boo zelf wel. 2.0