Hersey Çok Güzel Olacak (1999)

Alternatieve titel: Everything's Gonna Be Great

Turkije
Drama / Komedie

geregisseerd door Ömer Vargi en Mine Vargi
met Cem Yilmaz, Mazhar Alanson en Ceyda Düvenci

Altan probeert een bar te open, maar alles wat hij probeert mislukt. Als er een vechtpartij uitbreekt komt hij zijn broer tegen die hij al twee jaar niet gezien heeft. Altan die zijn broer graag mag, kan dit helaas niet openlijk uiten. Altan komt er achter dat zijn broer in een medicijnen-groothandel werkt en hij steelt wat verdovende middelen uit het magazijn en verkoopt ze in Bodrum. Maar het geld wat hij met de drugs verdiend heeft, wordt per ongeluk verbrand. Door al de avonturen die de broers hierop beleven, wordt de band tussen de twee hechter...

avatar van Santino Corleone
Aardige film met Cem Yilmaz in zijn beginjaren. Verwacht maar niet zoveel van deze film, hij kijkt wel lekker weg maar veel drama zit er niet in. Ook vond ik de grappen van Cem Yilmaz na enige tijd vervelen.

Lewis-06
beste turkse film ooit voor mij