Perfect Opposites (2004)

Alternatieve titel: A Piece of My Heart

Drama / Romantiek

geregisseerd door Matt Cooper
met Piper Perabo, Martin Henderson en Jennifer Tilly

Het stel Drew en Julia hebben net hun diploma gehaald. Drew overtuigt Julia ervan om naar Los Angeles te verhuizen, waar zijn zus Teri woont, die een baan voor hem heeft. Het jonge koppel wordt goede vrienden van de buren Elyse en Lenny Steinberg, die een kleine zaak in onroerend goed hebben. De onvolwassen Drew verbreekt echter de relatie met Julia, bang voor de gevolgen van hun verbintenis.

Best een goeie roman! af en toe geeft het me een gevoel dat de film een beetje romelig in elkaar zit. wel goed geacteerd. kortom het is het kijken waard twijfel tussen 3,5 of een 3,0 maar hou het voorlopig op een 3,5*

avatar van RRT
RRT
Mooie Perabo, maar film is niet een van de beste in z'n soort. Komt moeizaam op gang, en is verder redelijk voorspelbaar. Zijn dus wel betere in dit genre. 2,5*

avatar van cinesue
een lieve film

Ik vond het ook zeker wel een goede roman. Goed geacteerd en vrouwlijk schoon ontbrak ook niet. Alleen tegen verwachting in, toch niet echt een heel goed einde. Had wel gemogen opzich.

Een aardige drama film met enkele mooie momenten, maar over het algemeen te weinig romantiek en te veel opgeklopt drama om echt te kunnen pakken.

avatar van DonOswaldo
Toch wel vermakelijk, iets vermakelijker dan de standaard romcom.

een vleugje drama, vleugje romantiek en word wel leuk op beeld gebracht allemaal.

acteerwerk wel oké..

En Piper Perabo is ook altijd leuk om te zien

Dick2008
Deze kan wel terug in de kast, eerst dacht ik hij kan wel weg maar bij herkijken valt eigenlijk wel mee. Informatie op dvd's kan ook wel misleidend zijn. In deze heerlijke romantische komedie.... zo beginnen ze jaja. Als genre wordt genoemd romantische speelfilm, dat is al beter. Maar ja, soms is het beter als ze gewoon noteren, genre: speelfilm, wat inderdaad wel op de achterkant van sommige dvd's te lezen staat. (Dan mag je het zelf uitzoeken, prima).

Ik vind het allemaal nogal magertjes. Toch is de film verder niet zo slecht. Vooral als je je gaat concentreren op het spel van Perabo (Julia) en Henderson (Drew), is het zelfs een vrij aardige film. Alleen is het wel een film, over een week, zo niet eerder, ben je hem alweer vergeten. En de andere rollen, zitten toch wel wat irritante tussen, o.a. Tilly zoals vaker, die baas ...... Dit kan op zich wel van voordeel zijn op het verhaal, waardoor de film toch goed wordt afgesloten. Maar voor een romantische komedie beginnen ze veel te laat. Een echt drama of komedie is het ook niet. 3.0/4.0

avatar van blurp194
Ik vond het een echt flauw filmpje, flauwe humor, irritante types en een wat zeurderig stel waar de romantiek dan om gaan moet. Uitgelegd door een voiceover, met de uberflauwe truc om het beeld daarbij stil te zetten, bah - schrik ik elke keer weer of m'n tv weer eens is vastgelopen.

Piper Perabo is op zich best een mooie meid, maar wel zo'n soort smoeltje wat denk ik erg snel vervelen gaat - de film had niet langer moeten duren. En Jennifer Tilly is meer een icoon van de vorige eeuw, ben ik bang.

Ohja, klein rolletje voor Aaron Paul nog. Ver van voordat hij bekend werd als Jesse Pinkman.