• 8.230.265 stemmen

The Amazing Panda Adventure (1995)

Familie / Avontuur | 84 minuten

Genre: Familie / Avontuur

Alternatieve titel: Het Grote Panda Avontuur

Geregisseerd door: Christopher Cain

Met onder meer: Stephen Lang, Ryan Slater en Yi Ding

Releasedatum: 23 februari 1997

Over The Amazing Panda Adventure

"In the sweeping highlands of China, a boy begins a magical journey to save the life of a natural wonder."

Zijn vader werkt in China aan het in stand houden van de pandapopulatie. Tijdens de vakantie mag hij naar hem toe, maar hij verheugt zich er niet erg op, omdat hij niet zo'n hechte band met zijn vader heeft. Bij aankomst blijkt zijn vader het al veel te druk te hebben. Er moet een panda-baby worden gered, of het reservaat zal gesloten worden. Tijdens de reddingsactie raakt hij met een Chinees meisje en de panda-baby afgezonderd van de groep en zullen ze zichzelf en de panda moeten redden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Art

Art

Een warm familiefilmpje met een paar mooie beelden van China. Het heeft wel een verhaal wat voorspelbaar is maar dat mag de pret niet drukken. Ik geef dit avontuur 2,5 ster

avatar van verriet

verriet

best mooie film. zeker niet alleen voor kinderen!!

Jessu123

tuurlijk niet

avatar van Sannepan

Sannepan

Leuk familiefilmpje dat voor kinderen zeker ook spannend is. Mooie natuurbeelden. De panda's zijn hier en daar wat fake. 2,5*

avatar van Flipman

Flipman

Ach, God! Deze! Tja... Leuke familiefilm, maar ik zou er denk ik nu met ergernis naar kijken .

avatar van blythefangirl

blythefangirl

Ik heb er vroeger echt met grote ogen naar gekeken!

avatar van wwelover

wwelover

• 2095 berichten

Één van de leukste familiefilms van toen ik klein was. Denk dat ik het nu minder zou vinden. Maar heb hem wel tig keer gezien aangezien we hem op de videoband hadden.

avatar van VlinderTisha

VlinderTisha

is deze ook ergens op dvd te krijgen?

of te downloaden?

laat het mij a.u.b weten.

ik zoek er al heel lang naar.

avatar van .Fee.

.Fee.

Marktplaats!

Erg meeslepende film voor kinderen. Weet nog wel dat ik 'm helemaal geweldig vond.

avatar van Lui

Lui (crew films)

Vroeger als kind weleens gezien in het filmhuis, best een aardige (kinder)film inderdaad.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Ik kan er zo kotsmisselijk van worden als er bij slappe actie ook nog eens een pop word gebruikt!

avatar van Hannibal

Hannibal

Vreselijk. Dat gezeul de hele tijd met die pandaknuffel van de kermis en een vreselijk bijdehand Amerikaans ventje wiens patriotisme me deed walgen, resulteren uiteindelijk in deze dikke onvoldoende. Amazing it is, amazingly bad....

avatar van Turkse gast

Turkse gast

Wanneer zou deze uitkomen in op DVD in de Free Record shops want ken er veel die hem graag eens zouden terugzien