• 8.613.607 stemmen

Releasedatum: 13 januari 2005

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Little Black Book

"Have you ever been tempted to look inside his..."

Een productie-assistente vindt de telefoonnummers van de ex-vriendinnen van haar vriend. Ze interviewt vervolgens deze ex-vriendinnen (waarbij ze voordoet alsof het voor een TV-programma is) en probeert te achterhalen wat er mis is gegaan in zijn vorige relaties.

imageimageimage

avatar van m_csa

m_csa

Vermakelijke film, maar matige acteerprestaties, echter de verhaallijn was wel aardig.

avatar van Katharina

Katharina

Haha, deze film verliep zeker niet zoals ik dacht dat het zou gaan! Opzich wel leuke film om een keer gezien te hebben.

avatar van soom

soom

Brittany Murphy, in Memoriam...

Ik vind je nog steeds een leuke actrice. Alles waar je in hebt gespeeld, is goed. Deze film, gedragen door jou, heeft gewoon iets. Sprankelend en prettig om naar te kijken, tikkie meeslepend, en jouw spel heeft gewoon iets moois.

scorsese

Redelijke film waarin een vrouw de ex-vriendinnen van haar vriend achterhaalt om te zien wat er is mis gegaan in zijn vorige relaties. De film is duidelijk een romcom, maar het koppel waar het om draait heeft te weinig screen-time samen. Niet even onderhoudend allemaal, maar de finale tijdens de talkshow is zeker wel verrassend te noemen. Brittany Murphy wordt eigenlijk weg gespeeld door Kathy Bates en vooral Holly Hunter.

avatar van lisa2716

lisa2716

Zeer onverwacht einde, redelijke film. Beetje B-film, alles net Te.. Maar opzich leuk voor 1 keer, Als je zin heb in rare, gekke film absoluut geen standaard happy end en zeker daarom een 2,5

avatar van rox91

rox91

Beetje moeilijk om er in het begin door te komen, maar leuke film als je even doorzet.

Het onderwerp sprak me niet echt aan(echt zo'n film van 13 in een dozijn dacht ik..) Maar toch gekeken, en geen spijt van. En tja, het feit dat Brittany Murphy erin speelde deed me ook wel wat. Zo slecht was ze eigenlijk niet, in de film kwam ze soms wat kinderlijk over maar wel oprecht en meeslepend.

avatar van kimw

kimw

lisa2716 schreef:

hallo,

ik heb hem net gezien, nadat ik hem had opgenomen, maar het einde niet gezien

Nu vond ik het geen meesterlijke film maar wel nieuwsgierig naar het einde..

kan iemand mij die vertellen?

Ik ben tot hier gekomen: zij verteld dat ze snapt dat ze niet zo goed bij elkaar passen blijkbaar...

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Vooral een hele leuke vrolijke en soms grappige film is dit. Dat romantische valt reuze mee. Leuk inkijkje in de tv wereld ook. Heel vermakelijk!