ad

Thriller / Film noir | 101 minuten

Genre: Thriller / Film noir

Geregisseerd door: Jevon O'Neill

Met onder meer: Dennis Hopper, Gina Gershon en Jordan Frieda

IMDb beoordeling: 4,3 (649)

Releasedatum: 23 december 2004

Over Out of Season

"If you stay still, you're dead."

De jonge Pierre Walker is iemand die altijd onderweg is en nooit lang op één plaats verblijft. Wanneer hij gedwongen wordt tijdens de winter in een klein dropje aan de kust te blijven, verandert zijn leven volkomen. Hij ontmoet een bareigenaar Harry, die hem de kunst van het stelen leert. Langzamerhand raakt Pierre verslaafd aan het stelen en is hij ervan overtuigd dat dit zijn levensdoel is, met alle gevolgen van dien.

image

avatar van citybird

citybird

lijkt me weer maar een standaardfilmpje met Hopper en de niet onknappe Gina Gershon, maar voor de geïnteresseerden link naar trailer Out Of Season

avatar van mrdig

mrdig

Wat een saaie film zeg. Onsamenhangend dom verhaal. Misschien is 1.5 * nog wel teveel.

avatar van Lawrence

Lawrence

mrdig schreef:

Damz zat je niet op te letten of zo..lol

3.0 hier..redelijk tot goeie thriller ..!

avatar van prikprak

prikprak

net even gezien niet de moeite waard om er tijd aan te besteden ,veel te traag 1.5*

avatar van Quatro

Quatro

vreemde film in een rare setting (woont er echt niemand daar?) De onbekende david murray zet een zeer merkwaardig en ongeloofwaardig karakter neer als badguy. Vlak voor het einde wordt 't nog lekker bloederig en leeft de film wat op om vervolgens weer in te zakken naar het eind.

avatar van Goodfella_90

Goodfella_90

Komt nou deze of Out to Sea op televisie straks om 13:25 op rtl7?

avatar van Iketes

Iketes

• 1968 berichten

Goodfella_90 schreef:

Komt nou deze of Out to Sea op televisie straks om 13:25 op rtl7?

Vroeg ik me ook af, het is Out to Sea

avatar van Mug

Mug

Heb deze film derhalve uit het tv-overzicht geschrapt. Vergissingen zijn menselijk...

avatar van KLah

KLah

Film begon aardig, maar het einde was zeer matig. --> 2,5 ster

avatar van pjutter

pjutter

echt een trieste film,

de regisseur dacht goed te doen met de moordende maar wel streng gelovige inbreker,, dat sloeg echt nergens op.. eerst inbreken en dan naar de kerk toe.

en die sletterige actrice was ook super irritant wat heeft zij een lelijke smoel zeg..

avatar van yellowflag

yellowflag

waardeloos.....

avatar van blurp194

blurp194

Mislukte poging om een film-noir te maken.

Jammer dat het trage tempo daarbij vooral slaapverwekkend is, en daar niet alleen mij maar ook Dennis Hopper mee laat indutten. Ook jammer dat in het idee van iedereen-belazert-iedereen er ietwat vergeten is om nog een sympathiek personage in het script toe te voegen, of om de beweegredenen van de karakters wat geloofwaardigheid mee te geven - dat lijkt alleen bij Dennis Hopper's rol nog in de verte ergens op.

Het zal wel iets zijn als die quote ergens in het begin - buiten het seizoen zijn we allemaal een beetje gek. Dat zal wel voor de hele crew gegolden hebben.

avatar van Noodless

Noodless

blurp 194 mooi verwoord

Volledig mee eens, zelfs de punten.

avatar van Noodless

Noodless

Gina Gershon is wel een leuke actrice die hier eigenlijk weinig invulling krijgt. Haar invulling had heel wat pittiger mogen zijn. Het verhaal zelf dompelt de kijker wat in ondanks de verschillende doelen van de personages. Het verloopt ontzettend traag en het ontbreekt van fijne locaties. Spanning is er amper aanwezig in het verhaal. Zwakke film ! 3/10