ad

Horror / Thriller | 101 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Matthew Carnahan

Met onder meer: Scott Bairstow, Eric Mabius en Donnie Wahlberg

IMDb beoordeling: 4,9 (899)

Releasedatum: 1 januari 1997

Over Black Circle Boys

"Evil is... as evil does."

Kyle raakt verzeild in de donkere onderwereld van pseudo-satanische rituelen, drugs en psychedelische rockmuziek, wanneer hij met zijn ouders van het zonnige zuiden van Californie naar het druilerige Seattle verhuist. De charismatische Shane en zijn groep trouwe aanhangers, The Black Circle Boys, nemen hem op in hun geheime sekte. Maar als hij wil overleven, zal hij moeten ontsnappen uit hun krankzinnige en dodelijke wereld.

MaTtIeBoY

Niet echt opzienbare Horrorfilm die wel zijn aardige momenten kent. ** sterren

avatar van Lennert

Lennert

Aardige momenten? Dit is je reinste troep! Waarschijnlijk heeft hij in Amerika weer veel protesten uitgelokt omdat het de jeugd wel eens Satanistisch zou kunnen maken. Slechte acteurs, dom verhaal en een dom plot. Blijf uit de buurt *

avatar van Serseri

Serseri

Ik vond hem heel goed, heb hem ook op dvd. Nogal een slappe verhaallijn, maar de personages maken het goed voor mij.

avatar van totalreject

totalreject

Ik vond hem wel aardig hoor. Het verhaal was niet bijzonder maar werd wel aardig verteld. Acteerwerk vond ik ook weer niet zo slecht. Best een leuk filmpje. ***

avatar van Sannuh

Sannuh

ik vond dit een erg goede film.

alleen jammer dat ik hem nergens meer op dvd kan krijgen =(

avatar van daxclusive

daxclusive

• 1983 stemmen

Deze film had ik jaren geleden op VHS en heb hem zovaak bekeken omdat ik het een top film vond. Laatst zag ik hem in een doos liggen en zat me te bedenken waar ik deze op DVD kon vandaan halen. Gelukkig dankzij een ruil ben ik deze op DVD tegen gekomen, herzien na zeker een jaar of 10 en nog steeds een prima filmpje. Kijkt goed weg.

avatar van Noodless

Noodless

Commerciële productie die vooral jongeren zal aanspreken. Het aparte thema met een stevige soundtrack is een bijkomende proef voor dit waar gebeurd en weinig opbeurend verhaal. 6/10

avatar van Phantasm

Phantasm

Valt weinig te beleven aan deze film, de horror is erg ver te zoeken, slap verhaal.