Stratton (2017)

Verenigd Koninkrijk
Actie / Thriller

geregisseerd door Simon West
met Dominic Cooper, Austin Stowell en Gemma Chan

John Stratton (Cooper) is een ervaren lid van de Britse Special Forces. Samen met Hank (Stowell), een US Navy SEAL, probeert hij een internationale terreurcel op te rollen in Centraal-Azië, Europa en Londen.

avatar van zoutzak
Dominic Cooper verving Henry Cavill één week voor de opnames begonnen. Pakt in mijn ogen ongeldig uit.

avatar van zoutzak
zoutzak schreef:
Dominic Cooper verving Henry Cavill één week voor de opnames begonnen. Pakt in mijn ogen ongelukkig uit.

*typo correctie*

avatar van Biosguru
En ze barbecueden nog lang en gelukkig. Bij wijze van dan, jammer had zon mooi einde kunnen zijn van deze mannenfilm. Het werd een vistripje met bier

avatar van Gerlof1378
Een weinig voorstellende film, het verhaal was wel ok maar echt een 13 in dozijn verhaal met ja ja terroristen hoe origineel. Dominic Cooper speelt de hoofdrol van John Stratton die voor de SBS werkt en nee geen SBS6 maar Special Boat Services zeg maar een onderdeel van de SAS Special Air Service. Het verhaal is geschreven door Duncan Falconer een ex-SBS militair en valt qua boeken in het zelfde genre als Andy McNab en Chris Ryan die beide lid waren van de SAS. Het verhaal van deze film vond ik minder maar afijn je kan ook niet alles Dominic zet wel een aardige John Stratton neer maar das ook alles. De rest van de cast doet het aardig Gemma Chan, Tom Felton en Thomas Kretschmann speelt de badguy en Connie Nielsen speelt de baas van de SBS. De actie scenes waren aardig gedaan en dat maakt nevens het verhaal het een beetje goed. Als je van een standaard actie/thriller filmpje houd van 90min dan raad ik je hem van harte aan enjoy.

avatar van Kondoro0614
Redelijke trailer, ik wacht het even af.

avatar van schumacher
Zwakke film.

avatar van filmkul
Gemiddelde actiefilm. Het verhaal is erg standaard; actieheld, badguy met bom, dreiging totale vernietiging etc. Erg geloofwaardig is het allemaal niet. Op zich wordt de film nog wel redelijk uitgewerkt. Hij verveelt geen moment en de vaart zit er goed in. De actiescenes zijn redelijk doorsnee en niet bijzonder maar zien er verder prima uit. Het acteerwerk kan er mee door. Leuke film voor als je niks beters hebt. 2.5/3.0

avatar van mixmaster
Aardige actie film met redelijk acteerwerk. De actie is matig en het is allemaal al duizenden keren eerder gedaan.
Dus echt spannend is het allemaal niet en ik vindt het dan ook allemaal wat gezapig overkomen.

avatar van Phantasm
Aardige aktiefilm dat voor een keertje is te doen.