Ginger (1971)

Misdaad / Erotiek

geregisseerd door Don Schain
met Cheri Caffaro, Duane Tucker en Herbert Kerr

Een drugs en prostitutie-organisatie wordt verdacht van de recente ontvoeringsgolf in een klein plaatsje. Het is de politie nog niet gelukt om in de bende te infiltreren dus rekruteren ze Ginger, een mooi meisje van goede komaf.

avatar van Amercianpie
Oer SAAI

avatar van zombie
Sexploitationfilms staan niet echt bekend om de dialogen, maar het eerste uur van Ginger is er volledig mee gevuld. Daarnaast kan Caffaro net zo opwindend kijken als een doodgeknuppeld baby-zeehondje. Uiteindelijk zitten er nog wel wat 'leuke' momenten in, zoals de scène waarin Ginger de motivatie vindt om één van de badguys te castreren met een pianosnaar.

Ach, wat zielig. Ik bedoel dat doodgeknuppelde baby-zeehondje. Oké, ze bakt er niet veel van. En met die witte bikinistrepen is ze niet moeders mooiste. Ze had ook geen mooie tieten. Maar nu hebben we Cheri Caffaro wel genoeg afgebrand.

Een luchtig niemendalletje met wat bloot. Vond het nog best onderhoudend. Heb niet eens op m'n horloge gekeken...