Wired (1989)

Komedie / Drama

geregisseerd door Larry Peerce
met Michael Chiklis, Ray Sharkey en J.T. Walsh

In 1982 sterft de acteur John Belushi en daar baalt hij flink van. Hij loopt uit het lijkenhuis weg en stapt in een taxi die bestuurd wordt door zijn engelbewaarder. Terwijl zijn weduwe een onderzoek instelt, omdat ze overdosis door injectie uitsluit, wil hij wat van zijn herinneringen zien. Journalist Bob Woodward, die eerder Nixon in diskrediet bracht, schrijft ondertussen een biografie van John Belushi onder de titel "Wired".

Michael Chiklis (Vic Mackey in 'The Shield') speelt hier zijn eerste hoofdrol als John Belushi.