Bounce (2000)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Don Roos
met Ben Affleck, Gwyneth Paltrow en Natasha Henstridge

Buddy ruilt z'n vliegticket met medepassagier Greg, zodat Greg op tijd thuis kan zijn voor z'n zoon. Het vliegtuig crasht echter. Buddy besluit na een tijdje de weduwe van Greg op te zoeken, en hij wordt verliefd.

slechte film zonder verhaal zeker niet naar toe gaan!!!!!!!

Het zegt wel iets dat ie nu pas uitkomt terwijl hij een aantal maanden geleden al in de sneak te zien was.
Geen hoogvlieger inderdaad, maar een ongelooflijke kutfilm? Nee zo erg was het nou ook weer niet

avatar van Jordy
Ik ben niet bepaald fan van ze, maar de "chemistry" tussen Palthrow en Affleck is het enige dat de film nog een beetje kijkbaar maakt. Verder is het een vrij saai, standaard romantisch filmpje. 2 sterren.

avatar van Knoei
1 woord: slecht!
Ik had hem gehuurd met mijn vriendin, toen ze even naar de wc ging had ik hem een half uur doorgespoeld. Ze had het niet eens door!

Als er 'Two thumbs up!' op de hoes staat, moet je je tweemaal bedenken voor je de film huurt.. (dan is het vaak two thumbs down..

avatar van manic
Tja, dit was mijn jaarlijkse poging (2001) tot het kijken van een romantische hollywoodproductie. Mooie vrouw die Paltrow, maar de film krijgt van mij toch maar **
Voorspelbaar van LA tot Chicago (en verder)

Is ie echt zo slecht?

Verdomme ik had em net gekocht, en nog wel voor 10 euro ook!!

Dat zal je altijd zien he, de winkels verhogen de prijzen van slechtere films juist, in de hoop dat mensen dan denken "Goh, die film is best duur, dus die zal wel de moeite waard zijn..."

En ik ben dus zo'n klootzak om er in te trappen ook

avatar van narva77
Maar verder ben ik niet paranoïde ofzo hoor....

avatar van narva77
Oke misschien moet ik me schamen dat ik deze film een 3,5 geef. Ik zie heel wat films en ik weet dat dit een ordinair commercieel hollywood-product is, maar toch vond ik em best leuk nog.
Helemaal aan het begin v/d film, op de luchthaven nog een kort stukje over Nederland!

avatar van lorelei
Ik vind het een hele erge mooi film. Ben Affleck en Gwyneth Paltrow acteren heel goed samen. En ik vind er wel verhaal inzitten.
Hij krijgt van mij wel 4,5 * want nu staat hij echt wel te laag voor deze film!

Je stem laten beïnvloeden door zijn huidige stand? Zeer vreemd.

avatar van narva77
Volgens mij doet iedereen dat wel eens hoor...

FisherKing
1 woord: slecht!

I Love Knoei !

HEEE!

avatar van lorelei
helemaal niet! Ik heb me nou niet echt laten beinvloeden. Al stond ie op 5* dan had ik hem nog een 4,5 gegeven. Ik vond hem echt goed! En met een 4,5 kun je dat lage cijfer toch ook wel een beetje opkrikken.

ja deze film is niet echt mijn soort film
Ben niet zo voor die romatische movie`s
Maar ik kan me best voorstellen als iemand wel van zulke film houd 3 a 4 sterren geeft
Dus als je van romantische movie`s houd is ie de moeite en anders geef je er net als ik niet meer dan 2 sterren voor en zegt ja was wel grapig snap ie????

saske
saaie film

avatar van jassonn
Saaie voorspelbare film, 2*.

avatar van Loesa
Hou van dit soort films (tja, sorry...). Lekker nergens moeilijk over denken, maar gewoon kijken.
Ben was überlekke en acteren deden ze allebei goed (had nog nooit een film van beide gezien). Zeker samen was het erg leuk om naar te kijken!

****

avatar van E V
E V
Doorsnee romantische komedie!

avatar van Epitaph
Gaaaaaaaaaaap

avatar van Regan_Robbie24
is het waar dat David Dofman hier in zit?

avatar van speedy23
Yep, David Dorfman in de rol van Joey Janello.

avatar van Regan_Robbie24
ok! nog betere reden om hem te gaan kijken! thank you!

avatar van Regan_Robbie24
komt David Dorfman er veel in voor?

avatar van Regan_Robbie24
Het is een mooie film, alleen Joey Janello (David Dorfman) had er wel wat meer in mogen komen, net zoals deeen Scott of zoiets. k vond het verder wel de moeite om te huren en te kijken 5.0*

AHWA
Langdradige en voorspelbare romkom. Het enige wat de film nog enigzins kijkbaar maakt is Paltrow, die haar personage leuk nerveus en stuntelig neerzet. Affleck slaat in de dramatische scenes de plank zoals zo vaak volledig mis.

2* 1 voor de film en 1 voor Paltrow.

avatar van SmuttWars
Zeg het nou gewoon dan! 2.5

avatar van predator
Saaie film met een baggerrol van een irritante Affleck.