• 8.224.565 stemmen

Geregisseerd door: Howard Deutch

Met onder meer: Walter Matthau, Jack Lemmon en Sophia Loren

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Grumpier Old Men

"Still Yelling. Still Fighting. Still Ready for Love."

Na 35 jaar ruziën Max (Walter Matthau) en John (Jack Lemmon) nog steeds, opa (Burgess Meredith) drinkt, rookt en zit achter de vrouwen aan. Al jaren proberen Max en John de reuzenvis bij hun meer in Wabasha County te vangen, maar het is ze nog steeds niet gelukt. Samen doen ze niks anders, maar daar komt verandering in als op een dag een nieuwe eigenaar van een restaurant zich vestigt in hun buurt.

imageimageimageimageimage

Jacob Goldman

Sears Salesperson / Chicken Polka Girl

avatar van Jos2

Jos2

Waardeloos vervolg op een niet onaardige film.

avatar van neo

neo (crew films)

ben ik het totaal niet mee eens.ik vond de film nog best wel goed.prachtig om die ruzies te zien tussen walter matthau en jack lemmon.er zaten ook nog wel wat leuke grappen in en een paar slapstickscenes.3 sterren

avatar van Wouter

Wouter

Knullige film. Wat jammer, want dit duo is natuurlijk één van de leukste aller tijden. Vond het eerste deel leuker.

avatar van FisherKing

FisherKing

Flauwer en knulliger met nog wel leuke momenten : een vervolg zit er ook niet in omdat ze in 2000 en 2001 overleden zijn..

avatar van citybird

citybird

Meer van hetzelfde, maar het blijft toch altijd leuk om dit duo samen bezig te zien. 2,5*

avatar van madanny

madanny

is zeker evenwaardig aan de eerste , en vond het vooral leuk om Sophia Loren nog eens zien te acteren.

Territoria

Grumpy en Grumpier zijn allebei pracht films.

Er zijn maar weinig films die zelfs na een paar keer kijken leuk blijven.

Daarom heb ik ze allebei een 5 gegeven.

avatar van enzyme

enzyme

Ik vond em slechter dan de eerste, het verhaal werd uitgemolken door: Weer een nieuweling in de stad te laten komen, Max werd verliefd op haar en trouwde.

Dit leek dus heel fel op film 1 alleen dat in de eerste film de vrouw aanvaard werd en in de tweede in het begin niet maar daarna toch weer een trouwpartij net zoals in 1

Ook de humor vond ik slechter dan in 1

2 sterren

avatar van Waku

Waku

Nog steeds leuk, vertederend ...

De nukkige mannen vervelen niet.

Net als in deel 1 een vleugje sentiment..

avatar van Jointz

Jointz

Geweldige film! Leuke dialogen. Zeker 4 sterren waard.

avatar van tsjidde

tsjidde

Het verhaal is misschien iets minder, maar op sommige momenten vond ik deze nog hilarischer dan het eerste deel. Daarom net als deel 1 ook hier 3,5*.

avatar van Lola3

Lola3

Goed vervolg op de eerste Grumpy old men, maar het blijft een simpel verhaaltje met een voorspelbaar happy end

Ik vind het echt jammer dat de 2 mannen al overleden zijn, en dat nauwelijks op 2 weken verschil van elkaar :s

avatar van nachtvlinder

nachtvlinder

Heel mooie acteurs, maar de schrijvers hebben het te doorzichtig gemaakt en te veel erbij gehaald om de tijd te vullen. Niet onaardig, maar ik houd het op het eerste deel.

avatar van Theatertje

Theatertje

Nog zwakker dan het origineel. 1.5 sterren.

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

vroeger vaak bekeken en wel een soort jeugdsentiement.

avatar van 606

Best leuk die oudjes die ruzie maken en grappen uit halen

Acteren was dan ook niet slecht.

Verhaal ook best vermakelijk.

3 sterren

avatar van SaveMyMovies

SaveMyMovies

net zoals vele sequels: quasi identiek aan origneel maar niet zo goed

scorsese

Redelijke film waarin de twee bejaarde buurmannen nog steeds goed zijn in ruzie maken. Absoluut meer van hetzelfde, maar ook niet slechter. Een vermakelijke film waarbij de humor net iets pittiger is dan het eerste deel. Walter Matthau en Jack Lemmon vormen opnieuw een leuk duo en ook Burgess Meredith (voor wie dit zijn laatste film was) heeft een aantal grappige teksten.

avatar van Phantasm

Phantasm

Ik vind deze leuker dan zijn voorganger, leuke grappige momenten.

avatar van mr rumson

mr rumson

Het tweede deel vond ik zeker net zo leuk als het eerste deel .

Vooral Burgess Meredith die de vader van John Gustafson speelt heeft een paar leuke oneliners.

Maar ook de andere oudjes Matthau & Lemmon hebben zo hun momenten van leuke grappen .

Ik heb mij dan ook met deze film prima vermaakt.

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Voor mij is het 2de deel een tikkeltje beter dan de eerste, het plot is helaas nog steeds zo voorspelbaar als maar zijn kan maar er gebeurd wat meer in met meerdere zij lijntjes. De oude vader was trouwens ook weer erg grappig maar het was helaas voorspelbaar dat hij ging sterven, niet door zijn hoge leeftijd maar door zijn speech eerder in de film, beetje jammer de film had dit soort sentiment niet speciaal nodig gehad.

Matthau & Lemon blijven trouwens wel een fantastisch duo en daar heeft deze film gelukkig wel baat bij. Ook Ann-Margret is in dit 2de deel weer een leuke toevoeging.

Iets beter dan deel 1 voor mij persoonlijk.