Tic Tac (1997)

Zweden

geregisseerd door Daniel Alfredson
met Oliver Loftéen, Tuva Novotny en Jacob Nordenson

Een film bestaande uit een paar verhalen over mensen die op het punt staan een ommezwaai te maken in hun leven. Een politieagent, die een nieuwe woonruimte nodig heeft en daarbij ongebruikelijke hulp krijgt van een collega. Micke die zijn school in brand wil steken, waar hij terplaatse Jeanette ontmoet. Kent en zijn vriendin willen de wereld zien en de skinheads Lasse en Jorma, die wel een heel vreemd voorstel krijgen van een immigrant. Gedurende een nacht in het hedendaagse Stockholm, zijn deze mensen allemaal betrokken bij situaties die hen de rest van hun leven zullen bijblijven.

neo (crew)
Het leek even te duren voordat er werkelijkw at ging gebeuren, maar eenmaal op het einde valt alles op zijn plaats. Vooral de verhaallijn van de 2 skinheads is erg goed. Ook niets dan lof voor de cast en vooral voor Jacob Nordenson, jezus wat kan die man goed acteren! 3.5 sterren

avatar van remorz
Pretentieuze film die net niet alles waar kan maken.
Toch zeer vermakelijk, goed acteerwerk.

avatar van Nijreesboy
nou ik ga hem nu zo kijken, en nu leek het mij wel leuk om eens van te voren een verwachting te plaatsen.

dit lijkt mij wel een leuke film, meet het is geen bekende. ik kon geen trailer vinden.
verder aan de beschrijving te lezen zou dit een film moeten zijn die je egt moet volgen, waarbij aan het einde alles samenvalt.

ik verwacht dat dit een leuke vermakelijke maar tevens ook een moeilijke film is.

we zullen zien...