Wildcats (1986)

geregisseerd door Michael Ritchie
met Goldie Hawn, James Keach en Swoosie Kurtz

De blonde Molly McGrath droomt van een baan als footballcoach op Central High. Als ze de kans krijgt aangeboden, twijfelt ze geen moment, pakt haar spullen en vertrekt naar de grootste probleemschool van Chicago. Maar al snel merkt ze dat het geen goeie beslissing was, aangezien de spelers het haar onmogelijk maken normaal te trainen.

Erg lang niet meer gezien, maar heb er nog goede herinneringen aan.

avatar van Purmerend
Ik had hem al eens eerder gezien. Er zitten leuke grappen in en een stelletje goede acteurs. En trouwens wat een lekkere cheerleaders

Nomak
Deze heb ik al enkele keren gezien, heb hem ook op video. Is nu wel al een tijdje geleden, maar ik heb er goede herinneringen aan.
3,5 sterren

Goedlachse Goldie Hawn opnieuw in een frisse,vermakelijke en leuke komedie.
Het blijft allemaal heel luchtig maar plezierig om naar te kijken.

avatar van Hectometerpaal
De eerste film met Woody.

Nick Doumen
Geweldige film,echt nostalgie en Goldie is fantastisch als zeer naieve en daarbij grappige coach.