The Savage Seven (1968)

Alternatieve titel: The Savage 7

geregisseerd door Richard Rush
met Robert Walker Jr., Joanna Frank en Larry Bishop

Een motorbende stormt een indianenreservaat binnen en begint te plunderen. Dit tot ongenoegen van de bewoners. Het duurt niet lang of de zaken lopen volledig uit de hand en bloed begint te vloeien.

avatar van brucecampbell
Een jaar nadat de regisseur Hells Angels On Wheels heeft gefilmd komt hij af met nog een bikerfilm. De film heeft de tand des tijds redelijk doorstaan, maar het is allemaal zo rommelig gefilmd, wat natuurlijk komt doordat het erg low-budget is. Het einde was wel redelijk sadistisch en gewelddadig voor die tijd. Een vroege bikerfilm die best te genieten is voor de liefhebber.