Lovers Lane (1999)

Horror

geregisseerd door Jon Steven Ward
met Diedre Kilgore, Carter Roy en Brian Allemand

Een psychopaat die 13 jaar heeft gezeten voor moord komt vrij. Hij gaat op zoek naar de kinderen van zijn slachtoffers om ook hen te vermoorden.

avatar van henkula
Lovers Lame

Inderdaad Lovers Lame.

Erg zwak en amateuristisch. Maar ja wat kon ik hier ook anders van verwachten. Geen goor, geen spanning en zo goed als alle moorden off screen.

Op het laatste nog een zwakke twist, erg rommelige beelden en veel verwarring.

En het ergste van alles: geen enkele Valentijssfeer gezien.

Zwak dus.

avatar van Boeikens
Pfff!

Normaal geef ik zelf commentaar maar hier wil ik me de moeite niet meer doen en ga voor 100% akkoord met Friday the 13 th

Friday the 13 th schreef:
Inderdaad Lovers Lame.

Op het laatste nog een zwakke twist, erg rommelige beelden en veel verwarring.

En het ergste van alles: geen enkele Valentijssfeer gezien.

Zwak dus.

avatar van akira124
Lovers Shame,

Wat een bagger, wel leuk om Anna Faris in 1 van haar eerste rollen te zien. 1*

avatar van Noodless
Volledig akkoord met het commentaar van Friday the 13 th.
2/10

avatar van AmazingPP
Shit! Net gekocht voor 2,50 Euro... Nou, dat lijkt me een onnodige uitgave...

avatar van Shaky
Vreselijke film. Zwak acteerwerk en belachelijk veel fouten in het script. Keek zich niet makkelijk weg doordat ik me enorm irriteerde aan alle fouten en onjuiste ''plotwendingen''. (voor zover je van een plot kan spreken.)

avatar van Friday the 13 th
Heerlijk hoe iedereen de naam van deze film in het belachelijke trekt
Is inderdaad een onnodige uitgave AmazingPP

avatar van AmazingPP
Slecht. Heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht. Zonde van mijn 2,50 Euro!
Je hebt gelijk Friday the 13th!!
0,5 *

Oh ja, volgende keer als ik via iemand te horen krijg dat mijn vriendin het wil uitmaken met me duw ik ze ook direct een zwembad in en probeer haar te wurgen. Wil iemand dit doorgeven aan Peter R. de Vries??
(dat vond ik zo idoot...)

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Raar dat mensen hier een film met een titel als 'lovers lane' en een foto van een psychopaat met haak op de front kopen, en dan verschieten dat ze een copycat krijgen van Friday the 13th of andere slasher films.

De film is uiteraard geen meesterwerk, maar ik heb al veel slechter films gezien en met momenten was er toch een beetje spanning. Af en toe wat lichte humor. Goed genoeg om van een avondje te genieten, maar meer ook niet natuurlijk.

Film Pegasus schreef:

Het feit dat het een copycat is, is geen enkel probleem. Alle slashers zijn klonen van een vorige en die die vorige heeft dan weer gestolen van een andere... We scoren de film alleen zo laag omdat hij slecht en saai is.

Wel leuk dat jij er wel iets hebt kunnen uihalen

avatar van misterdhdh
vond dit wel nog een matige film,na de reacties hier gelezen te hebben dacht ik wat een film zal dit weer zijn,had hem gekocht voor een euro, het verhaal leek me wel nog leuk. Aan deze film is wel niets origineel. Het grootste probleem bij deze film is dat de maker blijkbaar niet goed weet hoe hij angst moet creeren. Soms een beetje spanning, maar je zag de schrikmomenten aankomen. Heb me wel soms nog geamuseerd hoe de tieners zich zo belachelijk maken, niet weten wat ze moeten doen. Blijkbaar waren de acteurs om ter domst. als je de moordenaar hebt, slaagt em dan dood he,niet een klein tikje. Wel leuk met die kat, varken. Vond gewoon de humor het leukst in deze film, einde vond ik maar zwak. Ken wel veel films die nog duizend keer slechter zijn.

algemeen: niks nieuw aan deze film, weinig spanning, maar heb me toch nog geamuseerd

2/5

Clapboy
Vond hem nog wel gaan, is niet origineel maar met een film genre zoals de High-School Slasher kun je ook maar 1 keer origineel zijn natuurlijk maar dat vind ik niet erg, een leuke variatie of een goede herhaling van zetten kan ik ook wel waarderen.
Dit is zeker niet de beste maar ook niet de slechtste, wat grappige momenten en wat suspense zorgen ervoor dat hij toch vermakelijk blijft vond ik.

avatar van Daan258
Oei, oei oei wat een slechte film.
Had even zin in slasher filmpje en zonder enige info en wat voor rating de film kreeg opgezet maar dit had ik beter niet kunnen doen.
Ook echt geen moment kunnen vermaken. Vreselijk acteerwerk, verhaal van niks, geen ÉÉN leuke kill en veel jatwerk van andere films.
Meer is er niet over de film te zeggen.