Neptune's Daughter (1949)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Edward Buzzell
met Esther Williams, Ricardo Montalban en Red Skelton

Eve Barrett is een succesvol zwemster die furore maakt wegens haar onverslaanbaarheid en de badpakken die ze draagt tijdens wedstrijden. Op een dag komt een beroemd waterpoloteam uit Zuid-Amerika naar het stadje waar ze woont en haar zusje Betty is vast van plan het hart van José Rourke, de sterspeler van het team, te veroveren. Eve vindt de Don Juan echter geen geschikte partner voor haar zus en probeert een overslaande vonk te voorkomen. Maar voordat ze het weet wordt ze zelf verliefd.

geweldige film, en dat Esther en Ricardo in het echte leven zouden trouwen maakt alles zo ontzetten romantisch... the Don likes