The Beautiful Ones (2017)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Ross McCall, Brian Tee en Fernanda Andrade

Gabriel Tancredi werkt voor zijn maffia familie die onder leiding staat van zijn tante, Catarina Tancredi. Al voor lange tijd heerst er een bendeoorlog met de Romano familie onder leiding van Tony "The Shark" Romano. In opdracht van Catarina infiltreert Gabriel in de Romano familie via Tony's dochter, Eva. De beide families staan te popelen om elkaar af te slachten, om te zien wie de oorlog zal winnen. Dan wordt Gabriel verliefd op Eva en moet hij in het reine komen met de familie waar hij voor gebloed heeft.

avatar van 606
Lijkt me heel gaaf

avatar van macrobody
Wow, wat een gedrocht van een film. Totaal niet spannend, heel slecht gemonteerd, niet passende sound track, totaal ongeloofwaardige schietpartijen, onsamenhangend en matig geacteerd.
Verder wel aardig

Valt me mee dat ze niet groot adverteren met Eric Roberts op de filmposter, maar aan de andere kant misschien maar beter ook. Het blijft een figurant die af en toe wat mag zeggen omdat ie de broer is van.

En wat was dat met die prijzen? Moest dat leuk zijn? Was dit gewoon een advertentie reclame in speelfilm formaat? WTF?
Het enige aanzien waard in deze film waren de auto en 'het meisje'.