Baywatch: Hawaiian Wedding (2003)

Alternatieve titel: Baywatch: The Reunion

Actie / Drama

geregisseerd door Douglas Schwartz
met David Hasselhoff, Pamela Anderson en Yasmine Bleeth

Mitch heeft een nieuwe liefde gevonden, Allison, een look-a-like van zijn oude liefde Lt. Stephanie Holden. Ze besluiten te trouwen op Hawaï, Maar Allison is niet wie ze zegt dat ze is, ze spant samen met Mason Sato, die zich wil revancheren op Mitch. C.J. heeft op Hawaï een bar, en iedereen komt elkaar weer tegen, een reünie dus, maar alles loopt toch weer anders...

avatar van P8rb
vrij matige film, die vechtscenes waren echt zo nep.
het was wel leuk om 1 keertje te kijken en er zaten een hoop knappe dames in

avatar van Roowland
Treurig.

1,0 *

wat een vreselijke neppe film

neo (crew)
Wat een charisma heeft die Buchanan nog steeds zeg. En ik meen het serieus, zie alleen de poster al. Blijf erbij dat het een zeer goede method actor is.

lowhusky
2.5 sterren, deze film brengt herrinneringen terug...

avatar van Quentin
Uiterst hilarische aangelegenheid, deze film.

Geweldige Film!!
ik snap niet dat mensen de vechtscenes slecht vonden want de meeste zijn nep . een film is nep!
wat me wel brengt is dat sommige dingen in de film ook in gtst zijn voorgekomen bij Janine.. toen met die boot ook onder de moter.. en ook iemand die zijn eigen voordoet als iemand anders dit was mijn verhaal meer zeg ik niet voordat ik de gehele film verklap..
want je moet deze film gewoon zelf kijke

veron35
Ik heb deze film niet gezien maar ik heb gehoord dat Dit een filmpje met voice over van deze film is.

avatar van campodellarana
Als je dan toch zo'n film maakt, neem dan op zijn minst aantrekkelijke vrouwen zeg.

BlueSword
carmen electra niet aantrekkelijk?

*San*
Pamela Anderson heeft niet echt een grote rol in deze film ,maar staat toch op de filmposter in groot gedaante.. Goh hoe zou dat nou komen dat zij helemaal voorop staat?

Vanwege de lekkere dames een 5*

avatar van steventje
Op die dames zou ik met mijn jefke wel es willen smossen

avatar van Spetie
Voor de leuke dames geef ik dan nog een 0,5* extra, maar verder is alles slecht wat maar slecht kan zijn aan een film. Verhaal, acteerwerk, vechtscenes en ga zo maar door..

Pastichio Rocker
Rijp voor de flop 100 dit prul.

oei wat een ellende

avatar van Sven Vermant
Lekkere vrouwen hoor, maar als film spanningloos, inhoudsloos en met zeer beroerde acteerprestaties (als ik het al zo mag noemen).

tarentino
"When we fought, i felt the scars behind her ears." Whahahahahahahaha

Mr_White
Te slecht voor woorden, zelfs de meest simpele dialogen werden compleet verbasterd totdat het lachwekkend werd.

"What happened to Sato?"

*pauze die net iets te lang duurt om niet geforceerd over te komen*

(compleet geforceerd)
"Fish Food!"

avatar van darkjaap
trieste film dat zonder meer
totaal geen verhaal
een beetje tieten en konten en dat is het maarja je moet er wel van houden ( de meeste hier niet gezien de reacties en kritieken )
de ontvoeringen en martelingen van die strandwachters en hun chicks kwamen totaal niet over als spanning integendeel het was juist echt lachwekkend !
zeker een top 10 plekje waard in de flop 100

avatar van tommykonijn
Zelfde verhaal als bij de andere 2 Baywatch films : Bagger van de hoogste plank ik heb gewoon niet veel woorden voor dit soort films, alleen maar dat ik me er vreselijk aan irriteer maar ik dacht eerlijk gezegd al dit niks zou zijn ik heb hem bij familie gezien maar ik had liever een Sandler of Carrey film gezien.

avatar van Dark Knight
Dat die hasselhoff hier z'n brood mee verdiend, ik zou nog liever schoonmaker zijn bij de mensen thuis dan dat ik zo'n film maak.0,5********* net als de andere delen

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Een reeks die rechtblijft vanwege een opeenvolging van badpakken en een soapgehalte voor libido's, kan nooit anderhalf uur boeien. Mager verhaal, slechte acteurs en tenenkrommende dialogen. Als je ze zo al kan noemen. Enkel gemaakt in navolging van de hype, maar zeker te mijden.

avatar van Al DeNiro
Ach het boeit niet of de film goed of slecht is.

Het gaat erom dat we oude bekenden (met name de vrouwen) weer terugzien.

avatar van Willy Wonka
HI-LA-RISCH!

avatar van mrwhite
heh ik wist zelfs niet dat deze film bestond

Is deze film nog serieus te nemen, na 'Zeebats' van Mastermovies???

kramersietse
Een vrouw uit Californië die vorig jaar geraakt werd bij een schietpartij, heeft mogelijk haar leven te danken aan haar borstimplantaten. Een man schoot haar neer in een tandartspraktijk, vlak nadat hij er zijn vrouw doodschoot.

Lydia Carranza werd vol geraakt in haar volle D-cup, maar vitale organen raakten niet beschadigd:"Mijn borst voelde nat. Ik dacht dat ik doodging." Volgens haar arts en een wapenkenner heeft ze haar leven te danken aan het implantaat.

De chirurg die de hersteloperatie uit zal voeren bracht het verhaal nu naar buiten, in de hoop dat de schutter de kosten van de operatie moet vergoeden.

Stond op Nos teletekst vandaag.

avatar van movie acteurs
Baywatch was een beroemde en echt geweldige serie.

De films waren echt heel wat minder. Dit was echt hilarisch slecht. Verschrikkelijke gevechten, slecht acteerwerk en eigenlijk precies hetzelfde als al die andere Baywatch films.

Aangezien de serie geweldig was, en dat we dat vaak hebben bekeken krijgt het nog een 1,0.

dominion
Bagger.

Dit is echt troep maar wel leuke troep.
De film ziet eruit alsof hij nog een lager budget heeft dan mijn maandelijkse zakgeld.
Hasselhof is dus ook een acteur van niks dus hoop dat hij nooit meer zal acteren.

De twee enige pluspunten waren de borsten van Pamela Anderson.
En de super slechte gevechten waren ook wel leuk.

Laatste deel van de Baywatch films en ook de slechtste (zeg maar gerust troep). Mijn heeft in deze film vooral de oudgedienden van stal gehaald en dat werkte niet echt goed (lelijk zijn ze natuurlijk niet). De oud gedienden zoals Pamela Anderson en Yasmine Bleeth hadden er ook niet veel zin meer in en hebben het puur en alleen gedaan voor het geld. Het was wel leuk om Nicole Eggert weer eens terug te zien want haar vond ik altijd één van de leukste uit de serie.

Het verhaal is belachelijk slecht en die film oogt in alles zeer nep. Meneer David Hasselhoff (zag er best vadsig uit) wilde nog een keertje lekker cashen en daarom heeft hij deze troep nog uitgebracht.

3,0 deze geef ik om het feit dat het alleen leuk was om de spelers Eddie aka Billy Warlock en Cort Aka John Allen Nelson terug te zien.Grote afwezige was toch wel Graig aka Parker Stevenson en Shaunie aka Erika Eleniak.Sowieso is het een wonder dat Baywatch 11 seizoenen telt.Voor mij was toch het eerste seizoen het best en het sterkst van allemaal.Seizoen 1 had de beste acteurs.Je geloofde gewoon dat Mitch en Graig de beste buddys waren,en de chemie tussen Eddie en Shaunie was ook echt.Seizoen 1 had ook de beste Hobie,seizoen 2 hadden we in ene keer een verschrikkelijke arrogante Hobie er voor terug.Monte Markham was ook geweldig als Captain Don Thorpe,hij bracht humor in de serie.Peter phelps deed het ook goed,halverwege het seizoen werd hij vervangen door John Allen Nelson als John D Cort die ook veel humor bracht.Maar deze fil is eigenlijk bagger alleen leuk om de oude bekenden terug te zien.Wil je goede Baywatch zien kijk seizoen 1,deze was zonder Pamela.

avatar van StevenMighty
Heb deze gekeken als afsluiter na alle 11 seizoenen van Baywatch nog eens gezien te hebben het afgelopen jaar.

Zoals de vorige Baywatch films is ook deze een pak minder dan de serie zelf. Het enige leuke was het terug zien van enkele oude bekenden uit de begin seizoenen, hoewel enkelen daarvan eerder een verschrikking waren om naar te kijken helaas. Ook jammer dat figuren als Craig en Shauni afwezig bleven.

Heel erg vond ik dat Mitch zomaar meespeelt alsof er niets aan de hand is, terwijl hij aan het einde van seizoen 10 dood werd geacht voor de rest van de serie na een onderwater explosie. Hier werd niet op terug gekomen, waardeloos.

Eerder een verplicht nummertje dus deze film, die het niet van het verhaal moet hebben maar van de reunie tussen de redders uit de vroegere seizoenen.

2 sterren