Baby Face Nelson (1957)

Misdaad / Film noir

geregisseerd door Don Siegel
met Mickey Rooney, Carolyn Jones en Cedric Hardwicke

George 'Babyface' Nelson (Mickey Rooney) wordt één van de belangrijkste en meest besproken gangsters van de jaren 20 door brutale diefstallen te plegen. Om met Al Capone te concurreren verenigt hij zich met John Dillinger.

niet gezien, ook geen behoefte aan, hoewel ik Don Siegel wel een goede regisseur vind

avatar van Biosguru
Klinkt wat koddig om over een klassieker te zeggen, maar deze is echt gedateerd. Als je niet zou weten dat ie uit '57 komt zou je hem op '37 schatten. Alles in deze film is eerder al beter gedaan. Wat rest is een knullige en overbodige film.