Wish upon a Star (1996)

geregisseerd door Blair Treu
met Katherine Heigl, Danielle Harris en Don Jeffcoat

Alexia en Hayley Wheaton zijn zusters die elkaar niet zo mogen. Alexia is een echte dame met vele vrienden en Hayley is het tegenovergestelde, weinig vrienden weinig aandacht van de mannen etc etc. Op een avond wenst Hayley dat ze haar zuster kon zijn, en de volgende morgen is het zo ver..

avatar van WB
WB
Op zich wel een vermakelijke film, met af en toe een ophoping van cliché's, maar niet storend. Daarentegen is die Katherine Heigl ook niet vervelend om naar te kijken. Entertainmentfactor: 3 sterren.

wel een typische american highschoolteen film... maar wel één die goed is uitgevoerd en best wel grappige momenten heeft.

WB schreef:

zeker niet vervelend om naar te kijken die heigl... ze heeft haar naam mee

***

avatar van BlueVelvet
Heigl is inderdaad niet onaantrekkelijk. Verder is dat natuurlijk geen 'aanrader' ofzo, maar een vermakelijk, grappig filmpje, waar wel nog héél veel aan mankeert.
Inhoud is nul komma nul. Maar dat is de pretentie verder ook niet. 2.5*

avatar van Thomas83
Erg standaard verhaaltje, maar dat neemt niet weg dat de film vermakelijk is. Leuk filmpje voor kinderen met name, en doordat de film niet langer duurt dan nodig wist hij heel de tijd wel mijn aandacht vast te houden.
Heigl ziet er ook charmant uit. Vond de humor in de film soms best aardig. Vooral die tweede psychiater-ouders.
Een dikke 3.0*.

The Scorcher
Zeer goede film.

vanavond te zien op vijf tv.