Life-Size (2000)

Komedie / Fantasy

geregisseerd door Mark Rosman
met Lindsay Lohan, Tyra Banks en Anne Marie Loder

Casey mist haar overleden moeder zo erg dat ze met behulp van een boek met toverspreuken haar probeert terug te toveren. Per ongeluk brengt ze haar pop tot leven en lukt het haar niet meer de toverspreuk ongedaan te maken.

na het kijken van 'mean girls' was ik alle films met lindsay lohan even aan het overlopen, kom ik deze tegen. vorige week toevallig op tv gezien. slechte film vond ik, ik behoorde dan ook niet echt tot de doelgroep . wat ik me afvraag, is deze lindsay lohan dezelfde als die van 'mean girls' en 'freaky friday'? dan is ze op die 4 jaar wel erg veranderd...

avatar van Regan_Robbie24
mij lijkt ie wel grappig!

Waarom stem je dan toch al?

avatar van Regan_Robbie24
euh?! 'k stemde niet! geloof ik dan, of leid 'k aan geheugenverlies?

Leuke film!
Jammer dat deze alleen niet zo bekend is

avatar van Regan_Robbie24
komt volgende week geloof ik op tv!!
ga ik zeker kijken!!!

avatar van Regan_Robbie24
super leuke film!! k heb echt genoten!!!!!!!!!

Drie keer niks.

avatar van Edie
Wouter schreef:
Drie keer niks.

0,5* dus

Wat een kwelling.

avatar van nummervlinder
Ook niet in de winkel te vinden! Wat is dat toch!

Pas op tv geweest [België]
Viel wel mee.
Disney heeft al betere dingen uitgebracht.

avatar van nummervlinder
Best wel meevallen, 3.5*

Weet iemand in welke winkel deze te verkrijgen is?

avatar van Lady_Movie
oke... sinds wanneer is Tyra actrise??

Zeldzaam in de winkels

Is deze wel uitgebracht in Nederland of Belgie?

Ik vond het beste aan de film De lekkere Tyra Banks. Zo een lekker wijf.

avatar van killer13
holbewoner schreef:
Ik vond het beste aan de film De lekkere Tyra Banks. Zo een lekker wijf.

klopt maar één lekker wijf kan een slechte film als dit toch niet redden,..

avatar van DonOswaldo
One time feelgooder.

Er kon een stuk meer gedaan worden met het gegeven - zeker op humor-vlak -, maar voor een keer kan het best. Tyra Banks doet het wel aardig in de rol van Eve. Wat Lindsay Lohan betreft; net ook Get a Clue gezien waar ze al niet zo leuk is als in.. zeg Mean Girls, maar hier is het nog iets minder. Niet zozeer slecht maar vooral qua uitstraling duidelijk een actrice die gegroeid is over de jaren. Voldoende.