• 8.602.963 stemmen

Met onder meer: Nick Stahl, Lukas Haas en Johnny Galecki

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Bookies

Vier studievrienden trachten wat geld bij te verdienen door een wedkantoortje te beginnen. Dit gaat behoorlijk goed en voor ze het weten loopt de situatie uit de hand wanneer de georganiseerde misdaad lucht van hun activiteiten krijgt.

image

avatar van Vidioot

Vidioot

Redelijk goed in elkaar gezette film, geen onverwacht plot maar zeer vermakelijk, als je niet weet wat voor film je moet huren is dit een echte aanrader.

avatar van jerry501

jerry501

Eindelijk een "studenten film"over gambling

avatar van Beejeej

Beejeej

bijzonder vermakelijke en snelle film. boeit tot et eind, ook al zie je die wel een beetje aankomen.

avatar van Gehenna

Gehenna

De film is zeer goed te pruimen en boeiend van begin tot eind. Rachel Leigh Cook is in deze film weer eye-candy en love interest van een van de studenten. 3.5

avatar van juztin

juztin

echt een hele goede film echt heel leuk.

avatar van Herisson

Herisson

Niet geweldig, maar wel aardig.

3***

avatar van Hanna01

Hanna01

Aardig filmpie..! leuk verhaal en leuk gedaan maar op gegeven moment vond ik het te rommelig worden.

avatar van Lennert

Lennert

Ik geef toe dat ik door de afgrijselijke cover en het in eerste instantie weinig interessante gokverhaal niet veel verwachtte, maar na enig aandringen van een vriend die vertelde dat het echt een leuke film was heb ik toch toegegeven. Gelukkig maar, want ondanks het in mijn ogen ietwat matige begin met vervelend geedite beelden, ontrafelde zich al snel een behoorlijk spannende film, met de nodige humor. Het was echter vooral het fantastische spel van Johnny Galecki die de film zeer genietbaar maakte.

Ondanks deze punten waren er in de vorm van de cartoonesque maffiosi en de soms erg onrealistische gebeurtenissen enkele minpunten aanwezig, maar geen van allen waren ze echt hinderlijk. Sympathiek filmpje.

avatar van Tommeh

Tommeh

Leuk om Galecki een keer te zien in iets anders dan the big bang theory, Hij speelt inderdaad best aardig. Maar verder is dit een vrij matige film, die ongeïnspireerd overkomt en allesbehalve origineel is.

avatar van orbit

orbit

• 12092 berichten

Beetje voorspelbare gokfilm, waarbij je eigenlijk iedere stap in de film al van mijlenver ziet aankomen, incluis de clash met de echte misdadigers, het opgefokte ventje dat zich niet kan beheersen en de simpele oplossing om er onderuit te komen.

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

Tommeh schreef:

Leuk om Galecki een keer te zien in iets anders dan the big bang theory

Dan kan ik je Suicide Kings (1997) wel aanraden. Een stuk vermakelijker dan deze.

avatar van 606

Nja Komedie was het echt niet, ik heb niet gelachen om grappen.

Verder best wel een leuke film maar niet bijzonder of vernieuwend.

Ik vind Boiler Room dat ook over oplichting ect beter.

2,5 ster

avatar van ILDIB

ILDIB

Best oke gedaan, dr zijn er meer die hier op lijken. Gelukkig lekker hoog tempo en niet te veel zever. Die jude is echt bloed irritant. De maffia was wel heel erg simpel en sterotiep trouwens.

avatar van Number23

Number23

Jah leuk verzonnen verhaaltje over studenten die een wedkantoor beginnen, maar alleen een verhaallijn werkt dit keer niet. De acteurs moeten de kleurplaat toch redelijk binnen de lijntjes inkleuren. Dat is nu juist het knelpunt van deze film. Stahl is zowieso een droogkloot zonder uitstraling, Haas een saaie sufferd, Cook een oninteressante love interest en Galecki(de beste van het stel) verliest zich te vaak in overacting.

avatar van erpunited

erpunited

Geen superfilm maar wel aardig om te kijken

avatar van freek_93

freek_93

Van komedie was geen sprake. Verder leuk filmpje om te zien. That's it.