Fathom (1967)

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Leslie H. Martinson
met Anthony Franciosa, Raquel Welch en Ronald Fraser

De sexy parachutespringster Fathom Harvill wordt door de Schotse geheime dienst ingehuurd om een gevaarlijke klus op te knappen. Ze zijn namelijk het ontstekingsmechanisme van een kernkop op het spoor en Harvill is de enige die het ding uit handen van de Communisten kan houden.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Welch, Raquel Welch.

Haar schoonheid valt amper te evenaren en gelukkig mocht ze van Martinson zoveel mogelijk verschillende outfits dragen. Zolang er maar weinig bedekt bleef.

Het verhaaltje is van een middelmatig Bondesque niveau. Niets nieuws onder de zon, ook niet in '67. Leuke kleurrijke beelden, maar volgepropt met twists die de kijker vermoeien.

Redelijk.