• 10.932 nieuwsartikelen
  • 8.997.807 stemmen

The President's Man (2000)

Actie / Avontuur | 90 minuten

Genre: Actie / Avontuur

Geregisseerd door: Eric Norris en Michael Preece

Met onder meer: Chuck Norris, Dylan Neal en Jennifer Tung

Gesproken taal: Engels

Plot The President's Man

Joshua is een professor die Aziatische wetenschappen doceert. Ook heeft de man een nevenfunctie. McCord is een supergetrainde vechtmachine die wordt ingezet voor opdrachten waar zelfs het leger niet bekwaam voor is. Wanneer een groep radicale islamieten terroristische aanslagen pleegt tegen de Verenigde Staten, wordt de hulp van McCord ingeroepen. Hij beseft ook dat hij stilaan op zoek moet gaan naar een opvolger voor zijn uiterst gevaarlijke job als rechterhand van de president. Hij denkt de geknipte kandidaat gevonden te hebben in de gevangenis, waar voormalig marinier Deke Slater opgesloten zit.

logo tmdbimage

Delta Force Man #1

Drug Soldier (onvermeld)

avatar van tuppie

tuppie

kheb hem op DVD. Is een leuke film met goede actiescenes, vooral de trainings scene's zijn cool. maar voor de rest niks bijzonders.

*** sterren

avatar van gandalf

gandalf

wat een bijzonder slechte film. Moeite gedaan om hem uit te zitten. De acteurs vond ik bitter slecht acteren.

avatar van Jakkes

Jakkes

Best wel een aardige film in z'n genre. Als je Chuck Norris gaat kijken weet je wat je te verwachten hebt. Zo'n film moet je in zijn soort waarderen, en die is bij Chuck helemaal niet slecht. Je krijgt actie en spanning zonder dat er b.v. een heel sterk verhaal bij komt kijken. Daar gaat het ook niet echt om bij deze films. De actie is het criterium en als je daarvoor kiest, scoort de film ruim voldoende.

Dus commentaren als:

daar heb ik een broertje aan dood.

Maar als je gandalfs Top 10 ziet, weet je al evenzeer als bij Chuck Norris wat je voor commentaar hebt te verwachten.

avatar van gandalf

gandalf

Haha, een persoon die in totaal 5 films heeft beoordeeld op deze site. Je hebt je eigen films in je top 10 nog niet eens allemaal beoordeeld. In het gerne actiefilms zijn er genoeg films die een stuk spannender en beter geacteerd zijn. En ja, ik vraag me nog steeds af hoe Chuck Norris in hemelsnaam op het witte scherm terecht is gekomen!

avatar van djelle

djelle

Ik kan dit ook niet begrijpen. De man heeft totaal geen charisma. Arnold, Van Damme, Willis, Seagal, Stallone en zelfs Dolph Lundgren, kunnen ook meestal niet al te best acteren (behalve Willis en Stallone ook regelmatig), maar die zijn toch heel aangenaam om te zien spelen want ze hebben allemaal o.a. een zekere uitstraling/charisma en typische trekjes dat hun zo leuk maken. Chuck Norris, Lorenzo Lamas, Don Wilson... daar is niks of weinig charismatisch aan (+ kunnen totaal niet acteren). Gary Daniels bv ligt dan weer zo wat in het midden...

Maar Chuck Norris... waardeloze (actie)acteur gewoon.

avatar van sam70

sam70

Chuck Norris tijd om mee te stoppen, ga maar met pensioen het is mooi geweest 0/10

avatar van Diekmans

Diekmans

gandalf schreef:

He Gandalf en Jakkes, respecteer elkaars mening en vertel wat je van de film vind en ga elkaar niet afkraken. In dat geval adviseer ik dat jullie eens iets afspreken en kijken wie de grootste heeft...;-)

avatar van Vintage

Vintage

Chuck Norris can touch MC Hammer!

Chuck Norris has counted to infinity... twice

Chuck Norris tears cure cancer, too bad he can't cry

etc.

maar hijs gewoon flop, < jackie chan

avatar van Ronhart

Ronhart

Chuck Norris films zijn braaf, wat zoetsappig en wel erg American Dream. Het goede is erg goed (en Amerikaans) en het slechte erg slecht (en eigenlijk onamerikaans).

Als extra hier en daar een sausje zoetige oosterse mystiek er overheen.

Ziedaar de Disney onder de actiefilms.

Als je dit allemaal op de koop toe wilt nemen, zonder je er aan te storen, is deze film prima voor een avondje heerlijk vermaak. In zijn soort vind ik hem zelfs goed en dus 4**.

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Poepfilm. Ik heb na al die tijd weer eens een slechte film gezien hoera.

De hele film lijkt gewoon te zijn afgeraffelt. De snelle introductie al, tjezus. Daarnaast lijken de meeste dingen gewoon gefilmt te zijn met een home camera. Alles is maar snel snel snel en zeer goedkoop. Het verhaal is zo dun als stront en slaat compleet nergens op en Chuck Norris loopt erbij alsof het hem allemaal geen reet intereseert.

Het enige goede aan deze film zijn sommige schietpartijen en gevechtscene's, dat vrouwtje mag er ook wel wezen. Voor de rest is het allemaal niks. Maarja hij was toch voor 1 euro.

En dan dat einde nog, om te gillen die explosie die o zo spectaculair achter de ruggen van Norris en die andere kerel plaats vind.

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Ronhart schreef:

Nou zelfs daar is deze film niet prima voor. Het zit vol neppe effecten en het lijkt met een homecamera te zijn opgenomen.

Stem verlaagt naar 0,5 trouwens.

avatar van vantje

vantje

Onwaarschijnlijk slechte film. Acteerprestaties zijn zo waardeloos dat je moet moeite doen om deze film uit te kijken. Actiescenes zijn zelfs zodanig fake dat ze de film nog meer naar beneden halen.

avatar van Roodkapje

Roodkapje

B-movie alert! Zeer slecht verhaal, niet bestaande acteerprestaties, het gebruik van journaal-televisiebeelden om de actie in beeld te brengen... Gelukkig is het nog een bééétje spannend. En een knipoogje naar osama bin laden natuurlijk. Leuk ook om te zien dat deze film van voor het 9-11 tijdperk stamt.

Theunissen

Bagger van de bovenste plank. Past wel precies in het straatje van bagger films van Chuck Norris.

avatar van T-5RRRR

T-5RRRR

Hahaha wat een bagger , hij draait nu nog op de achtergrond , maar ben dus nu al de referentie aan het tikken , zo slecht is deze film...ik mis gewoon niks.......wat een crap!

Chuck.......gewoon stoppen.......:-(

avatar van bertje1983

bertje1983

vond het een vermakende film

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Snik.

Nog twee filmpjes vanaf nu en dan heb ik Norris' volledige ouvre er op zitten. En ik dicht mijzelf nu al een standbeeld toe. Texas Walker kende ik al van de TV-serie dus die laat ik achterwege. Beide. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee.

Alhoewel. Van deze 'reeks' kende ik het beroerde andere deel ook al. Maar goed. Chuck was vroeger toch wel een kleine held, dus mijzelf maar weer eens vermand. Iets wat ik beter had kunnen laten.

Wederom een verschrikkelijke TV-productie die er goedkoop en gehaast uitziet. Wel meer van de Chuckmeister zelf in dit eerste deel, maar ook dat mag weinig baten. Ook hier zien de actie-scenes er niet uit en is het acteerwerk erg matig. Wat we hiervan leren is dat het ontbreken van cinematografie genetisch bepaald kan zijn. Na Chuck en broer Aaron is het nu zoon Eric die de boel verkloot.

Beschamend eigenlijk. Heel misschien een kwart molecuul beter dan het verschrikkelijke vervolg. Het blijft echter huilen met de pet op.

Op naar Hellbound en Slaughter. Het oudere werk van de karate-kampioen. U weet wel. Van vroeger, toen onze bebaarde vechtmachine nog in de Cannon-theatertjes hoogtij vierde. Een gewaarschuwd mens... Enfin. Tegen beter weten in dan maar.

Slecht.

avatar van Movie Kris

Movie Kris

Het gaat er natuurlijk om wat je van een film verwacht en bij Chuck Norris leg ik van nature uit de lat niet erg hoog. Ja het klopt: de vertolkingen zijn niet subliem, het verhaaltje rammelt wat en is eerder ongeloofwaardig, het doet bordkartonnen aan, ... Maar ik vond het geheel bijzonder vermakelijk!

avatar van dimarx

dimarx

Wat een baggerfilm, niks klopt...

avatar van Beertje45

Beertje45

Overduidelijk tv werk, maar wel te verteren. Puur popcornvermaak met goeie vechtscene's en een hoop lelijke smoelen om in elkaar te meppen. Leuk om Soon teck Oh nog eens terug te zien. Heb al slechtere films gezien.

avatar van 606

Beertje45 schreef:

Helemaal mee eens

avatar van desintegrator

desintegrator

Al veel "slechte" actiefilms gezien en hou er juist wel van (Seagal, Schwarzenegger, van Damme, Lundgren, Norris etc. etc.) maar dit is echt regelrechte bocht. Het verhaal klopt niet, de montage is echt zaad, om over het acteerwerk maar niet te spreken. Mijn kamerplant kan nog met meer dynamiek acteren. Ik adviseer deze film te mijden of alleen te kopen als je geld toe krijgt. Jammer!

avatar van Phantasm

Phantasm

Prima aktiefilm die me geen moment heeft verveeld.

typisch nederland he alles afzeiken**ik vind het een prima film die zo voor een bioscoop film kan doorgaan**nergens te merken dat dit een tv productie is**je moet er van houden ,en ik hou hier van**de heerlijke jaren 80 sfeer**honderden films gezien van hoog budget die stukken minder zijn als dit**ok chuck norris zie je zelf pas aan het eind vechten**maar dat is niet erg omdat de opleiding van de leerling minstens net zo boeiend is.