The Road Killers (1994)

Alternatieve titel: Roadflower

Actie

geregisseerd door Deran Sarafian
met Christopher Lambert, Craig Sheffer en David Arquette

Jack (Christopher Lambert) rijdt samen met zijn vrouw en dochter door de woestijn. Hierbij wordt hij vergezeld door Glen (Christopher McDonald) en diens zoon. De hele weg worden ze gevolgd door Cliff (Craig Sheffer) en diens bende. Dit leidt tot een aantal nare gebeurtenissen zoals moord en ontvoering.

avatar van U-96
Ik kwam er tijdens 't kieken achter dat ik deze film al 2 keer gezien had. Het verhaal was minder, maar desondanks blijft de film toch nog lekker vermakelijk. *3.0*

Simpel plot over familie die Amerika doorkruist in hun bolide, maar slachtoffer wordt van een stel maniakken, onder leiding van een campy Sheffer.

Arquette heeft weinig te doen en van plot is weinig sprake, maar dat wordt gecompenseerd door voldoende actie en een prima vertolking van Sheffer, die de tijd van zijn leven lijkt te hebben heeft als hippie-achtige psychopaat.

Finale is nogal stompzinnig en Lambert kan nog steeds niet acteren, maar al bij al nog redelijk vermakelijk.