Lost in the Pacific (2016)

China / Verenigde Staten
Thriller

geregisseerd door Vincent Zhou
met Brandon Routh, Russell Wong en Yuqi Zhang

Tijdens de eerste vlucht zorgt een storm ervoor dat een luxe vliegtuig een noodlanding moet maken op een afgelegen eiland in de Stille Oceaan. Het eiland wordt, buiten medeweten van de passagiers om, overspoeld door gemuteerde wezens. Twee militairen dwingen de piloot naar een geheime militaire basis uit te wijken. Eenmaal in de lucht ontdekken ze dat er iets vreemds aan boord is.

avatar van jarno1975
'Vervolg' op Last Flight (2014) werktitel was: Last Flight II: Lost in the Pacific.

avatar van joshua1988
Tenenkrommend, computergestuurd Chinees drama waarbij ik ging twijfelen aan mijzelf. Dit is wschl. de allerslechtste film van deze eeuw; verhaal, acteren en animaties zijn zo amateuristisch dat het voor iedereen boven de zes bijna lachwekkend wordt. Verdere uitweiding en aandacht voor deze productie is een belediging voor elke student van een filmacademie. De grootste irritatie is dat ik deze wanvertoning nog heb uitgekeken...