Jill Rips (2000)

Alternatieve titels: The Bone Ripper | The Leatherwoman | Jill the Ripper

Thriller

geregisseerd door Anthony Hickox
met Dolph Lundgren, Danielle Brett en Richard Fitzpatrick

Matt Sorensen is oud-bokser en voormalig politieagent. Nu verdient hij de kost door openstaande schulden te innen. Maar dan wordt zijn broer op wrede wijze vermoord. De politie gelooft dan een prostituee zijn broer gedood heeft, maar hij gelooft daar niets van. Hij gaat zelf op onderzoek uit.

avatar van tovenaar
Also Known As:
Bone Ripper, The (2000) (USA)
Jill Rips (2000) (USA) (working title)
Leatherwoman, The (2000) (USA)
Tied Up (2000) (USA)

Reden genoeg om allemaal te kijken vanavond .

Een thriller over een moordende, leer dragende Dominatrix. Tijd terug eens grotendeels gezien, maar het was niet echt een aangename ervaring. Het verhaal is vaag en probeert heel donker en doordacht te zijn, iemand op imdb vergeleek het een beetje met de Seven van de S&M wereld. Hoewel er vast wel wat had ingezeten is Jill The ripper, leeg en plat als een dubbeltje (evenals de personages), saaie monologen, onnodige subplots en een whodunit die je snel al door hebt, maar onnodig moeilijk gemaakt wordt. De Gore en sex in de film zijn tevens onnodig en zonder enig doel dan vervelend proberen te shockeren. Personages zijn irrationeel en slecht geacteerd (let op de dikke dominatrix).

Kortom echt een RTL 5 film, u bent gewaarschuwd!

1/2

avatar van BoordAppel
Gewaarschuwd ben je altijd als Dolph Lundgren in een film meespeelt . Wil ik alleen nog weten of de gore er goed uitziet en of deze film zo slecht is dat er weer om gelachen kan worden? Dan kan het voor mij nog altijd een aanrader zijn namelijk .

De Gore is hoofdzakelijk, de standaard na de moord kadavers, niet slecht. Ze hadden sommige details niet hoeven laten zien, puur voor de cheesy shock effect.

Dolph Lundgren is zowaar het enige zeer zeer zwakke lichtpuntje in deze film.