• 10.523 nieuwsartikelen
  • 8.962.360 stemmen

Merry Little Batman (2023)

Animatie / Komedie | 92 minuten

Genre: Animatie / Komedie

Geregisseerd door: Mike Roth

Met onder meer: Luke Wilson, James Cromwell en David Hornsby

Gesproken taal: Engels

Plot Merry Little Batman

De zesjarige Damian is de zoon van Bruce Wayne, beter bekend als Batman. Op de avond voor Kerstmis is hij alleen thuis in Wayne Manor. Het knulletje moet zichzelf transformeren in Batman om zijn huis en Gotham City te verdedigen tegen de boeven en superschurken die een einde willen maken aan de feestdagen.

Damian Wayne / Little Batman (stemrol)

Bruce Wayne / Batman (stemrol)

Alfred Pennyworth (stemrol)

The Joker / Fireman (stemrol)

Mr. Freeze / Annoyed Man (stemrol)

Terry (stemrol)

The Penguin (stemrol)

Poison Ivy / Hostage Woman / Concerned Citizen (stemrol)

Vicki Vale / Police Dispatch/Angry Shopper/Band Leader (stemrol)

Francine / Shopper Mom (stemrol)

avatar van ibendb

ibendb

Ik hield echt van de animatie en de karakterontwerpen.

Het voelde allemaal heel charmant en grillig aan. Little Batman is schattig enzo, maar alles was een beetje te luid voor mij. Het zou iets minder hyperactief mogen zijn. Ook het verhaal was vrij simpel, maar dat komt misschien omdat het gericht is op een jonger publiek.

Voor de volwassenen zijn er een paar grappen die echt goed zijn zijn en een paar donkere thema's en beelden.

Leuke kleine film om de tijd te doden.