• 10.576 nieuwsartikelen

Met onder meer: Ben Aldridge, Jim Parsons en Sally Field

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 27 april 2023

Plot Spoiler Alert

"Love never stops surprising you. Even when you know how it ends."

In deze film vertelt Michael Ausiello het verhaal van de elf maanden tussen het moment waarop zijn partner, fotograaf Kit Cowan, de diagnose terminale kanker kreeg en zijn overlijden. Aan bod komen ook hun ontmoeting, hun verliefdheid en de ups en downs gedurende veertien jaar. Hoe zouden ze hun grootste uitdaging aankunnen na het overwinnen van zoveel obstakels om ware liefde te vinden?

Social Media

kappeuter (crew films)

Vanaf 27 april 2023 in de bioscoop (Universal Pictures International)

avatar van ingiding

ingiding

Prachtige film! Goede chemie tussen de hoofdrolspelers. Ondanks de voorspelbare verhaallijn is het dankzij verrassende elementen en dynamische scenes een film die op vele fronten weet te raken. Ik ben onder de indruk.

avatar van mrklm

mrklm

Verfilming van het autobiografische boek “Spoiler Alert: The Hero Dies At The End” van Michael Ausiello verklapt meteen het einde, maar de weg naar die ontknoping gaat bij lange na niet volgens de geijkte wegen. Ausiello [Jim Parsons] ontmoet Kit [Ben Aldridge] in in een nachtclub voor homo’s en het is een geval van liefde op het eerste gezicht. Deze geliefden moeten de nodige obstakels overwinnen, waaronder Kits angst voor de reactie van zijn vader [Bill Irwin] en moeder [Sally Field], bij wij hij nog niet uit de kast is gekomen. De structuur is zonder meer die van een ‘ziekte-van-de-week’ film, maar de manier waarop de hoofdpersonen omgaan met de hoogte- en dieptepunten in hun gezamenlijke leven, zijn met een authentieke mix van drama en humor tot leven gebracht door een foutloze cast. Parsons en Aldridge zijn perfect in de hoofdrol, maar Field en Irwin doen geen moment voor hun onder. Dus houd de zakdoeken maar in de aanslag!

scorsese

Aardige film over twee mannen die elkaar ontmoeten in een bar en verliefd worden op elkaar. Een liefdesdrama waarbij de twee hoofdpersonages redelijk goed zijn uitgewerkt. Nogal standaard allemaal. De sitcom intermezzo's zijn wel leuk verwerkt binnen het geheel. Sentimenteel hier en daar, maar het wordt nergens echt te zwaar. Net geen. 3.5 sterren.