• 8.521.671 stemmen

banner

Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles (2022)

Animatie / Actie | 82 minuten

Genre: Animatie / Actie

Alternatieve titels: Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie / Teenage Mutant Ninja Turtles

Geregisseerd door: Andy Suriano en Ant Ward

Met onder meer: Ben Schwartz, Omar Benson Miller en Brandon Mychal Smith

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles

De tienerturtles Leonardo, Donatello, Raphael en Michelangelo krijgen bezoek uit de toekomst: Casey Jones. De tijdreiziger waarschuwt de mutantbroers voor een dreigende invasie van de gevaarlijkste buitenaardse kracht in het heelal, de Krang. Tijdens hun poging om de vijand te stoppen, verliest het viertal hun mystieke ninjakrachten. Maar zelfs zonder hun speciale vermogens slaat het team de handen ineen om de strijd aan te gaan met de buitenaarde wezens en hun wereld te redden van Casey's geruïneerde toekomst.

imageimageimageimageimage

Leo / Janitor Man (stemrol)

Raph / Office Man 1 (stemrol)

Mikey / Foot Soldier 1 (stemrol)

Donnie / Security AI / Tank AI / Dragged Man (stemrol)

Casey Jones / Foot Soldier 3 (stemrol)

Splinter / Additional Characters (stemrol)

April O'Neil / Café Woman 3 (stemrol)

Krang One / Military Soldier 1 (stemrol)

Krang Two / Military Woman (stemrol)

Hypno-Potamus (stemrol)

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Een nieuwe animatie rond de TMNT die hier en daar goeie reacties kreeg. De figuren zijn jeugdnostalgie en ook al zijn het nooit topfilms, kan ik wel genieten van dit fijne viertal. Maar deze animatie is toch wel een dieptepunt. Weinig creatief en enorm druk. Het hangt wat samen van de clichés en mist de charme die zelfs in de live action films te zien was. Misschien dat een nieuwe generatie hier van kan genieten, maar voor mij hoeft het niet.