• 8.614.116 stemmen

Lyle, Lyle, Crocodile (2022)

Familie / Komedie | 107 minuten

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Lyle, Lyle, Crocodile

"He knows every scale."

Wanneer de familie Primm naar New York City verhuist, worstelt hun jonge zoon Josh om zich aan te passen aan zijn nieuwe school en vrienden. Dat verandert allemaal wanneer hij Lyle ontdekt, een zingende krokodil die houdt van baden, kaviaar en geweldige muziek. De twee worden snel vrienden, maar Lyle's bestaan wordt bedreigd door de kwaadaardige buurman dhr. Grumps. De Primms zullen moeten samenwerken met Lyle's charismatische eigenaar, Hector P. Valenti, om de wereld te laten zien dat familie uit de meest onverwachte hoek kan komen. En dat er uiteraard niets mis is met een grote zingende krokodil met een nog grotere persoonlijkheid.

imageimageimageimageimage

Hector P. Valenti

Mrs. Primm

Mr. Grumps

Lyle (stemrol)

Show Us What You Got Host

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 7 december 2022 in de bioscoop (Sony Pictures Releasing via Universal Pictures International Netherlands)

avatar van K. V.

K. V.

Deze familiefilm eens bekeken en vond het een mooie film. Het was wel de Vlaamse versie, dus de liedjes waren gedubd.

Het verhaal zelf was wel leuk en grappig. Ook Lyle was wel goed gemaakt. De film is wel wat minder groots dan The Greatest Showman, maar was toch wel wat magisch.

Een prima familiefilm voor jong en oud.

avatar van schumacher

schumacher

Ik had het al helemaal niet verwacht maar ik vond dit een zeer aanstekelijke film.

Heel heel leuk gedaan.