• 8.518.601 stemmen

Geregisseerd door: Martin Sofiedal

Met onder meer: Axel Bøyum, Fredrik Skogsrud en Ingrid Bolsø Berdal

Oorspronkelijke taal: Noors

Plot Blasted

"They were supposed to celebrate a bachelor party - not stop an alien invasion..."

Sebastian en Mikkel zijn voormalige jeugdvrienden die hun tijd doorbrachten met lasergamen. Later in het leven komen ze weer bij elkaar voor het ultieme vrijgezellenfeest van de carrière-geobsedeerde workaholic Sebastian. Er heerst echter kwaad bloed tussen de oude vrienden en om het allemaal erger te maken vindt er een buitenaardse invasie plaats. Om de indringers uit de ruimte te verslaan en iedereen te redden als het lastergame-duo dat ze ooit waren, zullen Sebastian en Mikkel hun vriendschap moeten herstellen.

imageimageimageimage

avatar van teigertje

teigertje

• 1959 stemmen

Deze film had de potentie om een leuke sciencefiction film te worden.

Maar is helaas een teleurstellende film.

avatar van Marvel 14

Marvel 14

• 2021 stemmen

Om te huilen wat slecht alles is verschrikkelijk aan deze film

avatar van joolstein

joolstein

Nu hoopte ik eigenlijk op lekker dwarse of absurde genre-hybride van Sciencefiction, actie en komedie. Echter kreeg ik een vrij eenvoudige, te lange en voorspelbare film. Dit is niet meer dan een mainstream-slapstick product maar dan uit Noorwegen. Het zit vol clichés, het bekende vrijgezellenfeestje in een hutje in het bos, waar een buitenaardse variant van zombies op los wordt gelaten. Natuurlijk...is er een geforceerde boodschap want elke komedie kan niet zonder! Tja en het zijn Aliens die bestaan uit plasma dus er is niet veel (echt) bloed. Er is geen enkele gedenkwaardige scène die het waard is om over te schrijven.