• 8.521.671 stemmen

banner

Terror on the Prairie (2022)

Western | 107 minuten

Genre: Western

Geregisseerd door: Michael Polish

Met onder meer: Nick Searcy, Gina Carano en Donald Cerrone

Plot Terror on the Prairie

Het jaar 1872. Een pioniersgezin, onder leiding van Hattie McAllister, bouwt een boerderij op de vlaktes van Montana. Hun nieuwe thuis wordt geterroriseerd door wrede schurken die wraak willen nemen voor een mysterieuze misdaad die tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog is begaan. Een duister verleden wordt onthuld en loyaliteiten worden getest als Hattie haar familie moet beschermen tijdens een door kogels geteisterde krachtmeting om te overleven.

imageimageimage

avatar van clubsport

clubsport

Mooi om te zien dat Gina Carano gewoon weer normaal aan het werk kan na die achterbakse manier waarop disney haar heeft behandeld.

Of deze film wat is ? de trailer ziet er niet slecht uit , we zullen zien .

avatar van Macmanus

Macmanus

Mede gefinancierd door de uiterst conservatieve Ben Shapiro. Heeft de droom om echt een vuist te maken tegen de grote (meestal liberale) maatschappijen in Hollywood. Qua cast en crew lopen er nog weinig serieuze namen voor warm...

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Wat een vreselijk saaie rotfilm. Acteerprestaties zijn erg slecht. Er is geen doorkomen aan. super saai verhaal, saaie sfeer. Constant een jankende baby begint ook snel te irriteren. Echt de slechtste film die ik in tijden zag.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Enkele off topic berichten verwijderd

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Donald Cerrone had onlangs zijn laatste MMA gevecht en heeft symbolisch zijn handschoenen in de ring laten liggen. "I'm gonna be a moviestar now" zei hij. Ik verwacht niet veel van deze prent maar ik ga toch eens een poging wagen.